  • 1. Data: 2009-04-09 19:52:48
    Temat: Ktory bank
    Od: "monosoft" <j...@n...stronie>

    Ktory bank sam pilnuje poprawnosci swoich prowizji i nie kaze sobie
    udowadniac ze zrobil blad - i jesli zroce mu uwage ze sa zle naliczone np za
    poprzeni miesiac, to nie kaze mi przysylac dowodow, tylko sam sprawdzi
    historie konta i wyprostuje swoje bledy? Zirytowal mnie Eurobank, ktory jak
    byk pobral jednego dnia za to samo prowizje i kaze sobie jeszcze przysylac
    zrzuty ekranu. Szukam innego ktory powaniej traktuje swoje wlasne bledy (i
    szanuje klienta)

    mS