  • 1. Data: 2002-03-12 12:40:18
    Temat: inteligo zwisa
    Od: EKOM <i...@e...net.pl>

    nie dziala
    dzwonilem na info i panienka powiedziala ze za pol godzinki bedzie
    dobrze
    jakas modernizacje przeprowadzaja !?!!
    czy to mozliwe aby w srodku dnia przeprowadzali modernizacje

    --
    pozdrawiam
    WOjciech Borzych

    Dział Handlowy - h...@e...net.pl
    Serwis - s...@e...net.pl
    http://www.ekom.net.pl
    tel. 061 44 77 818

  • 2. Data: 2002-03-12 13:00:30
    Temat: Re: inteligo zwisa
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "EKOM" <i...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    > czy to mozliwe aby w srodku dnia przeprowadzali modernizacje

    Żartujesz? To taki eufemizm. :-)
    A, cholera, miałem akurat zapłacić za studia.

    --
    Konrad J. Brywczyński

    "Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
    Ł. Jakubowski

  • 3. Data: 2002-03-12 13:23:48
    Od: "Biuro" <b...@p...pl>

    Ja tam widze krok do przodu :-)

    wreszcie jakiś ludzki komunikat :
    " Serwis chwilowo jest niedostępny.
    Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.
    Powrót do strony głównej serwisu WWW Inteligo "

    zamiast dotychczasowego :

    Przekroczony czas transakcji coś tam coś tam :-))

  • 4. Data: 2002-03-12 13:35:51
    Od: "Cube" <p...@p...onet.pl>

    Trochę już długo to trwa.. Moją Panią trafiło na mieście z VE w POS i
    Bankomacie. :-/
    Często fundują takie niespodzianki? Ktoś ma jakąś statystykę dostępnosci
    serwisów banków net-u..?
    Cube

  • 5. Data: 2002-03-12 14:18:43
    Od: EKOM <i...@e...net.pl>

    dzwonilem na info
    powiedzialem panu ze ta ich chwila trwa zbyt dlugo
    prawie dwie godzinki
    on powiedzial ze siadl im serwer ktory zajmuje sie realizacja przelewow

  • 6. Data: 2002-03-12 14:35:10
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > on powiedzial ze siadl im serwer ktory zajmuje sie realizacja przelewow

    Mnie kobita powiedziala ze padla siec, ale przelewy ktore zostaly wczesniej
    zlecone beda normalnie zrealizowane.

  • 7. Data: 2002-03-12 14:46:36
    Od: "Zoltar" <z...@w...pl>

    Jak dla mnie to juz wszystko dziala w Inteligo.

  • 8. Data: 2002-03-12 15:17:16
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > dzwonilem na info
    > powiedzialem panu ze ta ich chwila trwa zbyt dlugo
    > prawie dwie godzinki
    > on powiedzial ze siadl im serwer ktory zajmuje sie realizacja przelewow

    Leżał im cały system, bo iLinka nie mogła mi nawet aktywować tego
    serwisu SMSowego. Zapisała, że mają się skontaktować, jak system
    wstanie. System wstał, ale póki co nikt do mnie nie dzwonił. :-)

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 9. Data: 2002-03-12 16:36:42
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    EKOM <i...@e...net.pl> wrote:
> [...]
    > dobrze
    > jakas modernizacje przeprowadzaja !?!!
    > czy to mozliwe aby w srodku dnia przeprowadzali modernizacje

    hmm dziwne bo lukas tez okolo godzine nie dzialal od okolo 11.00 do 12.00
    moze jakis atak hackerow :) pewie sie nowy exploit pojawil .. :)

    DA_none

  • 10. Data: 2002-03-13 07:47:49
    Od: "AgnesM" <a...@o...pl>

    Ja postanowilam z nich zrezygnowac, druga powazna wpadka bez komunikatu jak
    mam duze potrzeby finansowe.