  • 1. Data: 2002-11-29 17:46:20
    Temat: Re: inteligo-logowanie
    Od: m...@p...onet.pl

    Ja miałem problem od marca do 27 listopada 2002. Właśnie kilka dni temu zmienili
    serwis transakcyjny. Po zmianie zalogowałem się w końcu korzystając z Netscape
    4.7. Wreszcie! I niech tak zostanie! Bo za nic nie mogę zainstalować wyższych
    wersji Netscape.

  • 2. Data: 2002-11-29 18:42:34
    Temat: inteligo-logowanie
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>

    Witam serdecznie.
    Czy ktoś z szanownych grupowiczow ma problem z zalogowaniem sie do serwisu w
    inteligo.
    Konsultant jak zwykleo niczym nie wie bo to zawsze klient jest glupi i nie
    potrafi obslugiwac komputera mimo, ze jak ja zylem to bawelna na jego
    kalesony jeszcze nie wykielkowala - takie odnosze wrazenie.
    Pzdrwm;
    Krzysztof Sz.

  • 3. Data: 2002-11-29 19:01:45
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>

> [...]
    Netscape
    > 4.7. Wreszcie! I niech tak zostanie! Bo za nic nie mogę zainstalować

    Ja natomiast uzywam internet explorer 6.0 ale nie w tym rzecz jakich uzywamy
    przegladarek bo w koncu to jest bank - ponoc powazny - a przegladarek nie ma
    150 000 wiec chyba nie jest problemem opanowanie tego problemu tym bardziej
    ze nie robia tego za darmo. Placimy wiec mam prawo wymagac a nawet zadac bo
    jakim prawem ktos bezpodstawnie blokuje dostep do moich srodkow finansowych.
    Tym bardziej ze chodzi o moje konto firmowe wiec ......

  • 4. Data: 2002-11-29 22:18:43
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

> [...]
    ma
    > 150 000 wiec chyba nie jest problemem opanowanie tego problemu tym

    Tak jest. Ale moze to rzeczywiscie cos u Ciebie? NIe ma (albo nie znalazlem)
    podobnych glosow innych uzytkownikow. Sam mam IE 6.0 - Inteligo smiga az
    milo, zero problemow...

    Seb

  • 5. Data: 2002-11-29 23:05:10
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    finansowych.
    > Tym bardziej ze chodzi o moje konto firmowe wiec ......

    A napiszesz w końcu o co chodzi?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2002-11-30 01:01:59
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl> skribis:

> [...]
    >potrafi obslugiwac komputera mimo, ze jak ja zylem to bawelna na jego
    >kalesony jeszcze nie wykielkowala - takie odnosze wrazenie.

    A zainstalowales te dluzsze klucze szyfrujace or sth.? Bo to chyba
    najczestsza przyczyna niedzialania - ich brak.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz:

  • 7. Data: 2002-11-30 11:46:42
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    > potrafi obslugiwac komputera mimo, ze jak ja zylem to bawelna na jego
    > kalesony jeszcze nie wykielkowala - takie odnosze wrazenie.

    nie wiem czy o to Ci wlasnie chodzi - ja mialem wczoraj problem z zalogowaniem
    mimo podawania dobrego identyfikatora i hasla - po ilustam probach w koncu
    dostep sie zablokowal...zaraz go odblokowalem przez 0800 i z tym samym haslem
    moglem sie juz zalogowac

    Marcin

  • 8. Data: 2002-11-30 13:57:43
    Od: "Ankus" <a...@p...onet.pl>

    > Witam serdecznie.
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczow ma problem z zalogowaniem sie do serwisu
    > inteligo.

    Od kilku dni inteligo loguje mi się kilka razy szybciej niż do tej pory. Tak
    samo jest z przechodzeniem z jednej strony na drugą. Łączę się poprzez modem
    ISDN przy pomocy IE5.5.

    A.K.

  • 9. Data: 2002-11-30 14:27:50
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>

> [...]
    > moglem sie juz zalogowac
    >
    > Marcin
    >Przy probie logowania wyskakiwala informacja, ze nie znaleziono serwera.
    Krzysztof Sz.