  • 1. Data: 2002-11-29 14:23:35
    Temat: Opóźnienie przelewu a odszkodowanie
    Od: "Jarek" <j.koziol@(nospam)chello.pl>

    Dzisiaj sprzedałem mieszkanie, osoba kupująca zrobiła przy mnie przelew kasy
    z PKO BP o 11:00. Już przy okienku nam powiedziano, że przelew wyjdzie od
    nich dzisiaj, ale ja pieniądze bedę miał u siebie na koncie (w BPHPBK)
    dopiero w poniedziałek. Jest to bzdurą bo ostatnia sesja eliksiru jest około
    15 a u mnie w banku ostatnie księgowanie około 17:00. Od 4 lat tak mi wpływa
    pensja i nigdy nie była opóźniona. Czy jest jakaś szansa wyrwać odsetki od
    PKO, bo jednak robiąc lokatę nawet na weekend tę parę złotych bym miał a tak
    to nic?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-11-29 14:25:29
    Temat: Re: Opóźnienie przelewu a odszkodowanie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > PKO, bo jednak robiąc lokatę nawet na weekend tę parę złotych bym
    miał a tak
    > to nic?

    Nie. Przejrzyj sie umowie - maja 3 dni robocze na wykonanie Elixiru.
    Chociaz jak o tej porze nadali - to jednak powinno isc - dziwne

  • 3. Data: 2002-11-29 15:40:51
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jarek wrote:

> [...]
    > dopiero w poniedziałek. Jest to bzdurą bo ostatnia sesja eliksiru jest około
    > 15 a u mnie w banku ostatnie księgowanie około 17:00.

    przelewy wplywajace 3 sesja bphpbk udostepnia nastepnego dnia roboczego,
    no chyba ze cos sie zmienilo ostatnio...

  • 4. Data: 2002-12-01 00:13:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Jarek" <j.koziol@(nospam)chello.pl> writes:

    > Dzisiaj sprzedałem mieszkanie, osoba kupująca zrobiła przy mnie przelew kasy
    > z PKO BP o 11:00. Już przy okienku nam powiedziano, że przelew wyjdzie od
    > nich dzisiaj,

    I to wystarczy. Czas, w ktorym te pieniadze bedziesz mial na koncie,
    to sprawa Twoja i Twojego banku, a nie ich (inna sprawa, ze jest znaczna
    szansa, ze ich przepowiednia sie sprawdzi).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator