  • Data: 2003-11-14 10:37:37
    Temat: [inteligo] formularz wpłaty gotówkowej/przelewu
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Możesz już wydrukować formularz wpłaty gotówkowej/przelewu
    Jeśli chcesz ułatwić rozliczenia z Tobą, swoim kontrahentom, dłużnikom
    czy znajomym, udostępniamy możliwość drukowania wypełnionego formularza
    wpłaty gotówkowej/przelewu na Twoje konto.

    więcej:
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/Nowosci_main_formula
    rzwplatydodruku.htm

    moje zastrzeżenia:

    1.
    Pole 'kwota słownie' nie musi być wypełniane tak, jak reszta - to znaczy
    jeden znak w jednym polu. Obecnie trudno tam cokolwiek zmieścić.

    2.
    System defaultowo do pola 'nazwa odbiorcy' wstawia dane właściciela
    rachunku. Wszystko OK, tylko po co tam jest drugie imię - tego nie wiem. W
    efekcie u mnie nie mieści się nazwa miejscowości... I co - za każdym razem
    mam to ręcznie poprawiać ?

    3.
    Powinna być możliwość wydruku z czerwonym podkładem lub bez - można nie mieć
    kolorowej drukarki, a mieć czyste druczki...

    Dobrze gadam? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara