  • Data: 2003-11-18 11:54:04
    Temat: Re: [inteligo] formularz wpłaty gotówkowej/przelewu
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik n...@W...onet.pl napisał:

    > Tak.
    >
    > www.jzk.pl/poradnikkir.pdf str.10

    No wlasnie. Czerwonawy kolor jest neutralny dla skanerow (pomijany przy
    okreslonym kolorze swiatla) dzieki czemu latwiej jest takie dokumenty
    obrabiac. Pewnie analogicznie do drukow ZUSowych moznaby zrobic druki
    czarnobiale zawierajace zamiast ramek i i kwadracikow jedynie znaczniki
    dla skanera, niebrane pod uwage opisy pol i dane umieszczone w
    odpowiednich miejscach. Ciekawe czy bank takie zmodyfikowany druk by lyknal.

    Bartol