  • 1. Data: 2012-06-02 14:49:28
    Temat: [info] Przeliczniki - MC Citi Wizzair
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jak kupowałem bilet to Wizzair chciał mi przeliczyć 538 NOK na 328,11
    PLN. Także jak widać kurs Citi lepszy.

    29/05 WIZZ AIR 920WZZFE9DAD_ BUDAPEST HU 538,00 NOK -326,13

    Ale ogólnie to:

    Kurs średni NBP korona norweska 1 NOK 0,5778
    Kurs Citi 0,606189591

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-06-04 17:23:38
    Temat: Re: Przeliczniki - MC Citi Wizzair
    Od: tomba <t...@g...com>

    Citi ma jedne z najgorszych przeliczników w ogóle :)

    zresztą w Wizz zawsze mozna sobie wybrać walutę po której sie płaci

  • 3. Data: 2012-06-05 00:02:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 04 Jun 2012 08:23:38 -0700, tomba napisał(a):

    > Citi ma jedne z najgorszych przeliczników w ogóle :)

    To jest wiadomo na tej grupie nie od dziś.

    > zresztą w Wizz zawsze mozna sobie wybrać walutę po której sie płaci

    No raczej bym nie radził, bo przeliczniki jak pokazałem są jeszcze gorsze
    niż Citi, więc brać tylko oryginalny.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-06-05 00:17:36
    Od: gral <n...@e...pl>

    xbartx napisał(a):

    > To jest wiadomo na tej grupie nie od dziś.

    > No raczej bym nie radził, bo przeliczniki jak pokazałem są jeszcze gorsze
    > niż Citi, więc brać tylko oryginalny.

    To nie jest reguła. Mi w większości przypadków taniej wychodził Wizz.
    Akurat pewnie przez te kilka dni do rozliczenia kurs się tak zmienił.