  • 1. Data: 2012-06-01 18:31:32
    Temat: Oferta specjalna mBanku, tylko dla wybranych: 4.7%
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Tak... to nie pomyłka... tylko mBąk tak potrafi dopieścić swoich
    najlepszych (jak sam napisał) klientów ;)

    (...) atrakcyjne oprocentowanie: na 6 miesięcznej mPolisolokacie zyskasz
    4,70% w skali roku (...)

    Dzięęęęękuuuuuujeeeeeemyyyyy mBąku za Twą hojność!

  • 2. Data: 2012-06-01 18:41:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    osa napisał(a) :
> [...]
    > 4,70% w skali roku (...)
    >
    > Dzięęęęękuuuuuujeeeeeemyyyyy mBąku za Twą hojność!

    Jeszcze nie najgorzej. To 5,8% lokaty z belką w oku. Polisolokaty
    nie mają belki.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-06-01 18:45:10
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-01 18:41, Zbynek Ltd. pisze:

    > Jeszcze nie najgorzej. To 5,8% lokaty z belką w oku. Polisolokaty
    > nie mają belki.

    Biorąc pod uwagę, że kasę blokujemy na 6 miesięcy i nie jest w pełni
    chroniona to jak dla mnie kiepsko... i to bardzo...