  • 1. Data: 2004-10-19 14:18:46
    Temat: hipoteczne - skad te roznice.
    Od: "nzsnnw" <n...@o...pl>

    prawie wybralem hipoteczny:
    po eliminacjach zostały mbank pln 9.15% i lukas 8.65%
    skąd są takie duże róznice jeśli podaję te same dane scoringowe?
    któregoś nie brać? nie brać tańszego bo... ? czy brać właśnie tańszy lukas?
    nzsnnw

  • 2. Data: 2004-10-19 14:31:11
    Temat: Re: hipoteczne - skad te roznice.
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "nzsnnw" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:30b7.0000020e.41752245@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > skąd są takie duże róznice jeśli podaję te same dane scoringowe?
    > któregoś nie brać? nie brać tańszego bo... ? czy brać właśnie tańszy

    zorientuj sie w kosztach obslugi kredytu, bo tu moze byc maly haczyk.
    pozatym zawsze mozesz poprosic o symulacje splat rat kredytu i wtedy
    bedziesz wiedzial co ci sie lepiej oplaci

  • 3. Data: 2004-10-19 17:33:11
    Od: n...@o...pl

    > zorientuj sie w kosztach obslugi kredytu, bo tu moze byc maly haczyk.
    > pozatym zawsze mozesz poprosic o symulacje splat rat kredytu i wtedy
    > bedziesz wiedzial co ci sie lepiej oplaci

    właśnie nie mogę - w mbanku bez problemu uzyskałem umowy jakie będę musiał
    podpisać, oraz wszelkie inne formularze i symulacje

    natomiast w lukasie nie, konsultant powiedział, że nie ma i nie może mi czegoś
    takiego dać. czekam na odpowiedź - wysłałem zapytanie mailem z www lukasa co
    zrobić by móc zapoznać się z umową wcześniej niż tylko w dniu podpisywania.

    natomaist z oprocentowaniem i jego ustalaniem - tu lepiej w lukasie - w umowie
    jest określone na jakiej podstawie (wibor + stała marża) jest ustalane
    oprocentowanie; podczas gdy mbankowe procenty to wytyczne prezesa (wg słów
    konsultanta kreydtowego, więc wg mnie mniejsza pewność opreocentowania i
    mniejsza przewidywalność sytuacji)

    w ktoś może szukał hipotecznego i pomógłby tutaj? może ktoś napisze dlaczego
    jeden albo drugi albo żaden z powyższych banków?

    nzsnnw

  • 4. Data: 2004-10-19 17:48:09
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości >
> [...]

    co
    > zrobić by móc zapoznać się z umową wcześniej niż tylko w dniu

    ja biore (jak mi dadza) :-) w mBanku
    nie rozumiem co to znaczy ze nie ma umowy? moze cos ukrywaja? i potem na
    szybko przeczytasz i polowy nie bedziesz wiedzial ..... ja czytalam kilka
    razy umowe, podkreslilam sobie to czego nie rozumiem i konsultant na
    kolejnym spotkaniu wszytsko mi wyjasnil .... teraz jak bede podpisywala
    umowe to w pelni swiadoma

    pozdrawiam
    gosi@

  • 5. Data: 2004-10-19 18:48:44
    Od: "nzsnnw" <n...@o...pl>

    > nie rozumiem co to znaczy ze nie ma umowy?

    ;) nie chcą dać w oddziale... ale nie "nie ma" ;_)))

    > moze cos ukrywaja? i potem na
    > szybko przeczytasz i polowy nie bedziesz wiedzial .....

    tak pomyśłałem właśnie i zgadzam się - chcę ją przeczytać, dopytać, wyjaśnić,
    a jej nie mogę dostać, choćby wzoru, ramówki... i tak własnie zaskoczony byłem
    w mbanku - od ręki dostałem umowy na kredyty w złotych i we frankch, jak i
    zaskoczono mnie w lukasie, gdzie mogę umowę dostać i przeczytać u konsultanta
    tylko. kiedy? nie wiem, ma się ze mną skontaktować...

    napisałaś też:
    > ja biore (jak mi dadza) :-) w mBanku

    czym się kierowałaś, dlaczego właśnie mBank?

    nzsnnw

  • 6. Data: 2004-10-20 07:42:27
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    n...@o...pl wrote:

> [...]
    > zrobić by móc zapoznać się z umową wcześniej niż tylko w dniu podpisywania.

    dowiedz sie komu podlega konsultant, albo sam go o to
    zapytaj, powinien zmieknac, a w razie trudnosci wal do
    szefa. musisz miec mozliwosc przeczytania umowy
    wczesniej. co wiecej, mozesz jej nie podpisac i wyjsc
    bez zobowiazan. ten konsultant jest chyba z jakiejs
    lapanki.

> [...]
    > konsultanta kreydtowego, więc wg mnie mniejsza pewność opreocentowania i

    sprawdz oplaty dodatkowe, np. za monity, ubezpieczenie
    kredytu, wczesniejsza splate, przewalutowanie, itp.

    jacek

  • 7. Data: 2004-10-20 10:54:42
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.USUNTO>

> [...]
    > co
    > zrobić by móc zapoznać się z umową wcześniej niż tylko w dniu

    porozmawiaj z jego przelozonym albo zadzwon na 0801333777 i poinformuj o
    tego typu problemach
    ja mialem mozliwosc zapoznania sie ze wszystkimi wzorami umow duzo wczesniej
    przed podpisaniem umowy

    pozdrawiam
    Piotr