  • 1. Data: 2002-06-25 13:46:28
    Temat: gsmland trzymajcie się daleko
    Od: <n...@p...onet.pl>

    trzymajcie się daleko od tego sklepu (www.gamland.prv.pl)
    zamówienie złożone 13. jeszcze nie doszło do szczecina, 3 dni czekałem na
    potwierdzenie (płatność kartą) i mówili że dziś jeszcze wyślą czyli 18 i czekam
    już tydzień i bateri nie widać!!!

  • 2. Data: 2002-06-25 13:49:10
    Temat: Re: gsmland trzymajcie się daleko
    Od: <n...@p...onet.pl>

    miało być www.gsmland.pl

  • 3. Data: 2002-06-25 16:25:47
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Kupowalem u nich 2 razy i wszystko OK. Jestem bardzo z nich zadowolony.

  • 4. Data: 2002-06-26 05:44:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Kupowalem u nich 2 razy i wszystko OK. Jestem bardzo z nich zadowolony.

    a płaciłeś kartą?

  • 5. Data: 2002-06-26 08:44:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a płaciłeś kartą?

    Jak placil to karta Inteligo, a nie badziewiarska z Pekao SA ;))))

  • 6. Data: 2002-06-26 09:01:22
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Jak placil to karta Inteligo, a nie badziewiarska z Pekao SA ;))))

    TO NIE JEST WINA KARTY, TO ECARD MIAŁ AWARIĘ 3 DNIOWĄ!!!

  • 7. Data: 2002-06-26 09:14:57
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > TO NIE JEST WINA KARTY, TO ECARD MIAŁ AWARIĘ 3 DNIOWĄ!!!

    Do dlaczego obrzucasz blotem sklep a nie ecard?

  • 8. Data: 2002-06-26 09:20:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Do dlaczego obrzucasz blotem sklep a nie ecard?

    bo powinien byc obslugiwany przez Pekao :))) A jak nie jest, to jego wina,
    cholera :)

  • 9. Data: 2002-06-26 09:34:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > bo powinien byc obslugiwany przez Pekao :))) A jak nie jest, to jego wina,
    > cholera :)

    LOL =)