  • 1. Data: 2010-02-17 17:50:41
    Temat: grubasy zwineły sie poniżej 20% a lop nie spadł specjalnie
    Od: "george" <g...@v...pl>

    czyżby unicredit i jp morgan znalazły sposób na ominięcie "raportu", bo w to
    że sie zwineły kompletnie trudno uwierzyć....

    george

  • 2. Data: 2010-02-17 21:10:59
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > czyżby unicredit i jp morgan znalazły sposób na ominięcie "raportu", bo w
    > to że sie zwineły kompletnie trudno uwierzyć....
    >
    > george

    przecież to żaden problem, a po drugie i tak nic nie wynika z tego całego
    raportu

  • 3. Data: 2010-02-17 21:52:26
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > przecież to żaden problem, a po drugie i tak nic nie wynika z tego całego
    > raportu

    Wynika. Jak zarabiam to znaczy, że się znam i jestem mądry. Ale jak tracę to
    wina grubego, który manipuluje, rysuje i robi cudo fiksy no i ubiera mnie na
    szczytach, a odleszcza w dołkach. Wynika, dużo wynika. Ty po prostu nie
    umiesz z tej wiedzy korzystać.

  • 4. Data: 2010-02-17 23:42:04
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <a...@n...ma> wrote in message news:hlhm14$528$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > przecież to żaden problem, a po drugie i tak nic nie wynika z tego całego
    > raportu

    no moze dla ciebie nic nie wynika... i tak jestem zdziwiony ze tak "długo"
    to trwało...

  • 5. Data: 2010-02-18 10:42:43
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "george"

    > no moze dla ciebie nic nie wynika...

    No to napisz, co wynika.
    I czy grubas co miał powiedzmy 40% nie może mieć teraz np 4 x 10%.
    Poza tym co wynika z faktu, że jeden ma np 40k S a drugi 40k L.
    Jak dla mnie to te informacje są kompletnie bezwartościowe.