  • 1. Data: 2011-12-16 15:51:23
    Temat: getinonline lokata 10,13%
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Założyłem "Lokatę na wyścigi 4-miesięczną" która miała być na 6,41%. Po
    zalogowaniu do panelu lokaty mam 10,13%. Czy ktoś się pomylił czy może bank
    postanowił zmienić warunki umowy? A może zmieni potem na mniej niż na 6,41?

  • 2. Data: 2011-12-16 15:54:52
    Temat: Re: getinonline lokata 10,13%
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Tyle będzie do 29 lutego 2011

  • 3. Data: 2011-12-16 15:56:51
    Od: "herdak" <h...@g...com>

    "Marcin" <m...@g...pl> skrev i meddelandet
> [...]
    > zalogowaniu do panelu lokaty mam 10,13%. Czy ktoś się pomylił czy może
    > bank postanowił zmienić warunki umowy? A może zmieni potem na mniej niż na

    Wszystko sie zgadza. Do 29.02.2012 bedziesz mial 10,13%, pózniej 0,1%, a
    wiec srednie roczne o%owanie nominalne 6,41.

  • 4. Data: 2011-12-16 16:54:40
    Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    Marcin <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > postanowił zmienić warunki umowy? A może zmieni potem na mniej niż na 6,41?

    Widzisz, gdybyś przed założeniem przeczytał te góra 15 zdań na stronie lokaty,
    albo kartę produktu to nie byłbyś taki zdziwiony.

  • 5. Data: 2011-12-16 21:44:51
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Konfabulator napisał(a):

    > Widzisz, gdybyś przed założeniem przeczytał te góra 15 zdań na stronie lokaty,
    > albo kartę produktu to nie byłbyś taki zdziwiony.

    z karty produktu dla lokaty "Lokata na Wyścigi 4-miesięczna*"

    Oprocentowanie Lokaty w skali roku obowiązujące do 29.02.2012r. daje
    analogiczną stopę zwrotu jak w przypadku lokaty z oprocentowaniem 6,41%
    w skali roku, liczonym (obowiązującym) w całym okresie lokaty (6
    miesięcy), przy założeniu kapitalizacji dziennej i braku podatku Belki.

    To ja chromolę taką kartę produktu, jeśli w dla lokaty 4-miesięcznej
    piszą, że okres lokaty to 6 miesięcy...

    PG