  • 1. Data: 2013-05-07 23:35:56
    Temat: funkcjonalność usług związanych ze skrytką pocztową
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    co prawda tematyka grupy nie dotyczy bezpośrednio korzystania z operatorów
    pocztowych, ale postanowiłem zadać to pytanie, bo zakładam że conajmniej
    niektórzy uczestnicy grupy dyskusyjnej zlecili wysyłanie bankowej papierowej
    korespondencji na skrytkę pocztową.

    czy poczta polska (albo jakiś inny operator w Polsce) oferuje usługę
    powiadamiania sms-owego lub emailowego o każdym papierowym liście
    zalegającym w skrytce pocztowej?

  • 2. Data: 2013-05-07 23:58:33
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 23:35, Sebastian pisze:
    > postanowiłem zadać to pytanie, bo zakładam że conajmniej
    > niektórzy uczestnicy grupy dyskusyjnej zlecili wysyłanie bankowej papierowej
    > korespondencji na skrytkę pocztową.

    Zapewniam, że co najmniej niektórzy uczestnicy tej grupy dyskusyjnej
    jeżdżą samochodami. I z tego powodu własnie tutaj należy zadawać pytania
    o Prawo o Ruchu Drogowym lub o jakość paliwa na stacjach benzynowych?
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2013-05-08 02:20:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-05-07 23:58, Akarm pisze:

    > Zapewniam, że co najmniej niektórzy uczestnicy tej grupy
    > dyskusyjnej jeżdżą samochodami. I z tego powodu własnie tutaj
    > należy zadawać pytania o Prawo o Ruchu Drogowym lub o jakość
    > paliwa na stacjach benzynowych?

    A gdzie w *dzisiejszych czasach* zadać takie pytanie ? (w
    hierarchii PL)
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2013-05-08 06:43:49
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Zapewniam, że co najmniej niektórzy uczestnicy tej grupy dyskusyjnej
    > jeżdżą samochodami. I z tego powodu własnie tutaj należy zadawać pytania
    > o Prawo o Ruchu Drogowym lub o jakość paliwa na stacjach benzynowych?

    Nie czepiaj się...
    Nie ma (o ile mi wiadomo) grupy poświęconej korzystaniu z usług poczty.
    p.b.b. od tego pytania nie przeciąży się.
    Na miejscu wątkotwórcy zapytałbym na p.s.prawo. Założe się, że Liwiusz
    coś na ten temat wie... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2013-05-08 08:32:58
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 08 May 2013 02:20:20 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A gdzie w *dzisiejszych czasach* zadać takie pytanie ?

    Na poczcie?

    > (w hierarchii PL)

    Istnieje świat poza Usenetem.

    AK

  • 6. Data: 2013-05-08 10:22:36
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-05-08 06:43, Maruda pisze:
    > Na miejscu wątkotwórcy zapytałbym na p.s.prawo.

    A ja zapytałbym na poczcie.
    Zdaję sobie sprawę, że to dla niektórych ludzi nie do ogarnięcia...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 7. Data: 2013-05-08 10:26:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-08 10:22, Akarm pisze:

    > A ja zapytałbym na poczcie.

    To jeszcze nie gwarantuje uzyskania poprawnej odpowiedzi :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-05-08 13:05:39
    Od: "C." <c...@g...com>

    Z tego co wiem, to skrytka nie jest usługą która w skali ogólnokrajowej wygląda
    identycznie: na jednej poczcie są jakieś tam ceny za jej używanie, ale już na innej
    mimo że w tym samym mieście cennik jest/może być inny.

    Nie jest to też usługa jakoś specjalnie dostępna: kiedyś próbowałem skrytkę załatwić
    firmie, i odpowiedź była w stylu "proszę zostawić dane, jeśli zwolni nam się jakaś to
    się odezwiemy".

    Nie spodziewałbym się zatem jakiegoś globalnego rozwiązania, a z kolei nie wierzę
    żeby jakiemuś naczelnikowi chciałoby się z taką inicjatywą występować samodzielnie.

    C.

  • 9. Data: 2013-05-08 13:16:19
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > To jeszcze nie gwarantuje uzyskania poprawnej odpowiedzi :)

    wysłanie makulatury na skrytkę pocztową może służyć np. temu,
    żeby raz na 2 lata bank przesłał na skrytkę pocztową debetówkę
    czy kredytówkę (bo klient banku może sobie nie życzyć aby żona
    wiedziała że on ma kartę kredytową) a bank może wysyłać ją nieco
    niefortunnie listem poleconym (i trzeba wiedzieć że powinno się
    przyjść i list odebrać i pokwitować - bo w skrytce leży awizo)
    lub nawet wysłać listem zwykłym (a pocztowy odesłać po 14 dniu).

    aby więc uniknąć "stawiania sie z dowodem osobistym na poczcie"
    regularnie co 2 tygodnie tylko po to, aby raz na 104 tygodnie
    załatwić swoja sprawę, dobrze byłoby mieć informację "coś leży"

    o ile mi wiadomo ci uczestnicy grupy którzy jeżdżą samochodami
    nie raz wymieniali się informacjami dot. płacenia kartą płatniczą
    na stacji benzynowej, cashback visa na stacji benzynowej itd.itp.

    na tej podstawie myślę że pytanie o pocztę "to nie jest grzech":)

    jeśli ktoś ma wiec jakiekolwiek praktyczne doświadczenie z
    otrzymywaniem od operatora pocztowego informacji o korespondencji
    zalegającej na skrytce pocztowej (w szczególności korespondencji
    poleconej) proszę o podpowiedzi, przemyślenia, wskazówki, info itp.

  • 10. Data: 2013-05-08 14:15:42
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 8 May 2013 04:16:19 -0700 (PDT), Sebastian napisał(a):

    [argumentacja z tylnej części ciała]
    > o ile mi wiadomo ci uczestnicy grupy którzy jeżdżą samochodami
    > nie raz wymieniali się informacjami dot. płacenia kartą płatniczą
    > na stacji benzynowej, cashback visa na stacji benzynowej itd.itp.

    Oki, jak będziesz szukał lekarza, też tu przyjdź i pytaj, u którego można
    płacić kartą.

    AK