eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[finał ostateczny] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?[finał ostateczny] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [finał ostateczny] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Date: Mon, 17 Oct 2011 06:42:21 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <j7giod$ha$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.93.163.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1318833741 554 188.93.163.33 (17 Oct 2011 06:42:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Oct 2011 06:42:21 +0000 (UTC)
    X-User: rebahas
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:560313
    [ ukryj nagłówki ]


    Odnośnie moich postów:

    Message-ID: j0h7a3$1h$...@i...gazeta.pl
    Message-ID: j4644e$odh$...@i...gazeta.pl

    z kronikarskiego obowiązku wrzucam ostateczną odpowiedź od banku. Jak
    radzono mi w poprzednim wątku zwróciłem się jeszcze raz do banku
    przedstawiając swoje stanowisko, jednak bank powtarza to samo jak mantrę,
    dlatego też chyba na tym poprzestanę i dam sobie spokój.
    Napisałem jak mi poradzono, że to bank a nie centrum autoryzacyjne
    powinno zająć się tą reklamacją etc. Odpowiedź jest ta sama:

    "W odpowiedzi na złożone przez Pana w dniu 22-09-2011r. odwołanie od
    rozpatrzenia reklamacji dotyczącej transakcji kartą MasterCard o numerze
    xxx na kwotę 110,99 GBP, uprzejmie informujemy, iż Bank podjął w sprawie
    przedmiotowej reklamacji wszelkie czynności możliwe do wykonania zgodnie
    z regulacjami międzynarodowej organizacji płatniczej MasterCard.
    Informujemy, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie a wszelkie
    wyjaśnienia zostały przedstawione w dotychczasowej korespondencji."

    Być może moim błędem było podawanie jakichkolwiek szczegółów przebiegu
    tej transakcji od początku a tylko należało podać, że reklamuję daną
    transakcję i tyle. Myślę też, że być może kwota transakcji, jest też już
    zbyt duża, aby bank mógł pozwolić sobie na jej bezproblemowy zwrot z
    automatu. Cóż jak się chce mieć dobry przelicznik, to gdzieś indziej robi
    się dziura ;)


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1