  • 1. Data: 2002-12-04 22:55:03
    Temat: eKarta i eBay.com
    Od: "El Capitan" <a...@a...com>

    Dzis bezskutecznie stoczylem kolejne starcie
    z rejestracja na ebay.com uzywajac eKarty z mBanku.
    Skorzystalem tez z pomocy "na zywo" na chatcie
    ale panienka nie byla mi w stanie udzielic zadnych
    konkretnych pomocnych informacji. Pomyslalem, ze moze eBay
    nie akceptuje eKarty, choc nie moge na to znalezc zadnego
    racjonalnego wytlumaczenia. Wpisywalem najrozniejsze
    kombinacje mojego adresu billingowego, z polskimi znakami,
    bez nich, uzywajac duzych liter, malych...prawdopodobnie jakiejs
    konfiguracji nie wpisalem no ale chyba trudno zebym pol
    dnia sie z tym biedzil jesli nie mam gwarancji, ze w tym lezy problem.

    Czy ktos juz probowal sie zarejestrowac na ebay.com
    uzywajac karty internetowej z mBanku?
    Czy komus sie w ogole udalo? :)

  • 2. Data: 2002-12-05 10:18:03
    Temat: Re: eKarta i eBay.com
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    mnie też się nie udało. Dopiero KK Lukasa zadziałała
    Jacek

  • 3. Data: 2002-12-05 11:10:32
    Od: "El Capitan" <a...@a...com>

    > Czy komus sie w ogole udalo? :)

    Ok, sam sobie odpowiem, bo wlasnie sobie poradzilem,
    a moze sie to komus przyda na przyszlosc.
    Problem tkwil w tym, ze moja eKarta byla calkowicie rozladowana.
    Aby przejsc proces rejestracji nalezy miec na niej jakas gotowke.

  • 4. Data: 2002-12-05 14:09:20
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    to fajnie ze przetarłes szlak

  • 5. Data: 2002-12-05 20:42:30
    Od: "alexander" <a...@o...pl.NOSPAM>

    Czesc!

    Użytkownik "El Capitan" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Dzis bezskutecznie stoczylem kolejne starcie
    > z rejestracja na ebay.com uzywajac eKarty z mBanku.

    Dziala bez problemu.

    :)

  • 6. Data: 2002-12-05 20:55:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:3defb9ea@news.home.net.pl, alexander wrote:
    > Czesc!
    >
    > Użytkownik "El Capitan" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Dziala bez problemu.
    >
    > :)

    Juz wyjasnil czlowiek: nie załadował eKarty i się dziwił, że nie działa...

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-06 12:13:24
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

    > Juz wyjasnil czlowiek: nie załadował eKarty i się dziwił, że nie działa...

    I mial racje. Po co ma miec tam jakies saldo do rejestracji, ktora
    weryfikuje tylko adres ??

    pzdr
    wkg

  • 8. Data: 2002-12-06 16:55:37
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "wkg"

    > I mial racje. Po co ma miec tam jakies saldo do rejestracji, ktora
    > weryfikuje tylko adres ??

    Bo rejestracja pewnie wykonuje "na próbę" autoryzację karty, a potem nie
    rozlicza transakcji. Co poznać po blokadzie na karcie.
    Np. w NYTimes.com zrobiła się blokada na równą złotówkę.

    Bogdan

  • 9. Data: 2002-12-06 19:34:12
    Od: "alexander" <a...@o...pl.NOSPAM>

    Czesc!

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości:

    > Juz wyjasnil czlowiek: nie załadował eKarty i się dziwił, że nie działa...

    No wlasnie pisalem ze dziala bez problemu...

    ;)

    Pozdrawiam!
    Aleksander