  • Data: 2005-11-18 08:06:05
    Temat: eKarta VISA - ING
    Od: "marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wczoraj odebrałem ekartę w jednym z łódzkich oddziałów. Karta wygląda dość
    śmieszne. Za je używanie bank pobierze opłatę 24 zł/rok Dziś z samego rana
    juz trochę ja testowałem. Mam jednak jedno pytanie w systemie widać kartę
    jaki dodatkowy rachunek ale przelewu z tego rachunku na inne rachunki poza
    własny zrobić sie nie da. Jeżeli to jest karta do zakupów elektronicznych to
    przecież cześć transakcji realizuje się poprzez zwykły przelew. Produkt
    ciekawy ale czy dobry?