  • Data: 2005-11-19 16:59:51
    Temat: Re: eKarta VISA - ING
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol Żwiruk"

    > karta jest na 18 miesięcy :) tak pośrodku :)
    > przelew możesz wykonać na swoje konto np. OKO i z niego puszczać
    > kasę w świat.

    nie chcialo mi sie liczyc tych miesiecy :-)
    a co do przelewow z eKarty to chcialem przelac z niej na
    przedplaconego maestro
    i sie nie da - trzeba przez OKO lub (jesli ktos posiada) zwykly ROR
    W sumie nie znajduje uzadanienia, dlaczego nie pozwalaja zasilic
    Maestra
    a pozwalaja po drugiej stronie przelewu umiescic eKarte, nawet tą
    samą :-)
    (nie sprobowalem czy taki przelew zadziala)
    *** blad ***