  • 1. Data: 2015-11-12 22:44:24
    Temat: eKantor+konto_walutowe przypisany do rachunku w Banku?
    Od: Niktor <t...@g...com>

    kiedyś korzystałem w Meritum z eKantor+konto walutowe. Po "wchłonięciu" Meritum przez
    Alior, jakoś nie ufam temu drugiemu i szukam czegoś godnego polecenia.

  • 2. Data: 2015-11-12 22:46:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-11-12 o 22:44, Niktor pisze:
    > kiedyś korzystałem w Meritum z eKantor+konto walutowe. Po "wchłonięciu" Meritum
    przez Alior, jakoś nie ufam temu drugiemu i szukam czegoś godnego polecenia.

    Smart Bank?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-11-13 22:11:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > kiedyś korzystałem w Meritum z eKantor+konto walutowe. Po "wchłonięciu"
    > Meritum przez Alior, jakoś nie ufam temu drugiemu i szukam czegoś godnego

    Smart Bank?
    Smart ma tylko tzw. kursy preferencyjne, wg tabel, to nie sa kwotowania
    on-line jak w kantorach. Dodatkowo trzeba uiszczac oplate miesieczna, za
    mozliwosc korzystania z tych preferencyjnych kursow.
    Nie widze zadnych problemow w korzystaniu z kantoru Aliora, pieniadze
    pozostaja w banku na imiennym rachunku i nie wychodza do zadnej spolki z
    o.o. jak ma to miejsce w przypadku kantorow pozabankowych. Nawet ostatnio
    promowany R-kantor (dzielo wiadomego banku) jest osobna spolka z o.o. Dla
    mnie bezpieczenstwo srodkow jest na 1 miejscu.