  • 1. Data: 2015-11-12 22:10:10
    Temat: Bank SMART - opóźnienia w księgowaniu
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Czy ktoś z Was się spotkał z opóźnieniami w księgowaniu wpłat na
    rachunki w SMART-cie?

    Robiłem przelewy do Banku SMART - jeden kilka dni temu został
    zaksięgowany tego samego dnia; zlecony po północy. Drugi, zlecony też po
    północy dzisiaj (mam potwierdzenie wykonania przelewu z banku, z którego
    wysyłałem) jeszcze nie został zaksięgowany.

    To normalne w tym banku, że tak długo zajmuje im księgowanie przelewów?
    Gdyby pieniądze były potrzebne dzisiaj to można się obejść smakiem...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2015-11-13 09:17:49
    Temat: Re: Bank SMART - opóźnienia w księgowaniu
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 listopada 2015 22:10:12 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:
    > Czy ktoś z Was się spotkał z opóźnieniami w księgowaniu wpłat na
    > rachunki w SMART-cie?

    Ja sie spotkalem. W dniu, w ktorym powinien, przelew nie zostal zaksiegowany, ale
    nastepnego dnia widniala data z dnia poprzedniego.

  • 3. Data: 2015-11-13 22:02:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mk" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:
> [...]

    Ja sie spotkalem. W dniu, w ktorym powinien, przelew nie zostal
    zaksiegowany, ale nastepnego dnia widniala data z dnia poprzedniego.
    ------------------
    Potwierdzam, Smart tak ma, ze przelewu nie widac wieczorem danego dnia,
    czasami, nie widac obciazenia karta, ale nastepnego dnia roboczego magicznie
    wszystko sie pojawia z data wsteczna.

  • 4. Data: 2015-11-13 23:42:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 56464ff7$0$659$6...@n...neostrada.pl

    > Potwierdzam, Smart tak ma, ze przelewu nie widac wieczorem
    > danego dnia, czasami, nie widac obciazenia karta, ale nastepnego
    > dnia roboczego magicznie wszystko sie pojawia z data wsteczna.

    EB tak miaU z kontami za sprawą offlajnowości.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-11-14 02:35:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-11-13 09:17, mk pisze:

    > Ja sie spotkalem. W dniu, w ktorym powinien, przelew nie zostal zaksiegowany, ale
    > nastepnego dnia widniala data z dnia poprzedniego.

    Dzięki. Faktycznie, taka sytuacja się zdarzyła. Być może dane z
    rachunków osób, które się często tam logują są jakoś częściej
    aktualizowane, a że ja się tam rzadziej loguję to i rzadko odświeża.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/