  • 1. Data: 2015-11-12 22:56:01
    Temat: Raifi Mozilla
    Od: cef <c...@i...pl>

    Działa wam Raifi na Mozilli?
    U mnie po zalogowaniu - a czasem przed -wywala się awaria wtyczki Adobe
    Flash -
    mam wszystkie zaktualizowane. W chromie, IE i operze działa.
    Co można jeszcze zrobić?

  • 2. Data: 2015-11-13 06:23:09
    Temat: Re: Raifi Mozilla
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-11-12 o 22:56, cef pisze:
> [...]
    > Flash -
    > mam wszystkie zaktualizowane. W chromie, IE i operze działa.

    Mam czasami podobnie. Po zalogowaniu wiesza mi całą przeglądarkę. Nie
    ma innego wyjścia jak zamknąć firefoxa. Za kolejnym razem czasem się
    udaje.
    Zacząłem logować się z IE. jakoś do stycznia przetrzymam. Założyłem ten
    badziew tylko ze względu na 4 procent na wymarzonym celu.