  • 11. Data: 2005-10-27 09:45:12
    Temat: Re: e-Karta ING
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" napisał w wiadomości
    > Jesli oni to pisza po polsku

    to następnie:
    > Wybierasz mniejsza z powyzszych...

    wcale z zapisu w regulaminie jasno nie wynika.
    ale Amra wie, bo testował.
    moze któregoś dnia zmienią funkcjonalność, bo chyba racjonalnych powodów
    ograniczenia wartości transakcji do nominału karty nie ma.
    Pozdrawiam,
    Fantomas

  • 12. Data: 2005-10-27 09:59:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    fantomas <f...@i...pl> wrote:
    > wcale z zapisu w regulaminie jasno nie wynika.

    Po to nie wynika, zeby nie bylo wiadomo ;)
    W pkt 22 masz: Limit pojdeynczejh transkacji gotowkoej i bezgotowkowej:
    wartość NOMINALNA karty.
    To wszystko wyjasnia (zwlascza z innymi - ze dzienny limit kwotowy to 2000)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 13. Data: 2005-10-27 11:58:10
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2005 11:45:12 +0200, fantomas napisal/a:

    > bo chyba racjonalnych
    > powodów ograniczenia wartości transakcji do nominału karty nie ma.
    a nie wynika to czasem z jakis prawnych komplikacji o których się z
    resztą mówiło gdy te karty wchodziły na rynek??

    --
    Krzysztof Lerski

  • 14. Data: 2005-10-27 15:07:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof Lerski <k...@w...pl> wrote:
    > a nie wynika to czasem z jakis prawnych komplikacji o których się z
    > resztą mówiło gdy te karty wchodziły na rynek??

    Bo to pieniadz elektroniczny - dlatego mozesz kupic bez dowodu i podpisac
    sie nawet w necie jako kaczor donald :D

  • 15. Data: 2005-10-27 15:08:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Bo to pieniadz elektroniczny - dlatego mozesz kupic bez dowodu i
    > podpisac sie nawet w necie jako kaczor donald :D

    Obecnie chyba Myszka Mickey byłaby bardziej bezpieczna ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-10-27 15:15:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-10-27 17:08- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > Miszka?

    ROTFL

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-10-27 15:15:13
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****
    **** ...Too lazy to work ****
    **** and too nervous to steal... ****

  • 18. Data: 2005-10-27 15:17:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Obecnie chyba Myszka Mickey byłaby bardziej bezpieczna ;-)

    Mam nadzieje, ze potraktuja mnie lagodniej jak powiem, ze to przed wyborami
    bylo? :)

  • 19. Data: 2005-10-27 15:17:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Mam nadzieje, ze potraktuja mnie lagodniej jak powiem, ze to przed
    > wyborami bylo? :)

    Nie licz na to - Wasserman nawet monterom wanny nie przepuścił ;-) Będziesz
    siedział jak nic ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-10-27 15:36:21
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 10/27/2005 5:17 PM, Glenn wrote:

    > Nie licz na to - Wasserman nawet monterom wanny nie przepuścił ;-) Będziesz
    > siedział jak nic ;-)

    O ile dobrze słyszałem planowana jest budowa 3 mln. miejsc w więzieniach
    - wystarczy dla wszystkich :-)

    Pzdr: Witek