  • 21. Data: 2002-05-04 20:10:50
    Temat: Re: drobne oszustwa Multibanku
    Od: "Piotr" <p...@u...interia.pl>

    news:ab0imp$98p$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Piotr" <p...@u...interia.pl> napisał w
    > wiadomości news:3cd3c9a5_3@news.vogel.pl...

    > Twierdzisz, ze jak nie widac to jest OK? ;) Hm, a jak nazwac postepowanie
    > zakladow energetycznych? Placisz wg. prognozy po kilku m-cach okazuje sie,
    > ze masz nadplate... ale to nic... wyobraz sobie, ze spozniles sie sie z

    Faktycznie źle to napisałem :-)
    Zakłady energetyczne to ciagle tak samo jak państwo i podatki.
    Trudno z tym walczyć.
    Ale bank to instytucja komercyjna i z nim można czasem próbować powalczyć -
    a jak nie wygramy, to chociaż ośmieszymy...
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 22. Data: 2002-05-04 20:41:20
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości ...

    > PS. Nawet nie sądziłem, że mój post wzbudzi tyle emocji...

    Zaraz tam emocje. Weź kalendarz do ręki i przelewaj
    z głową - a nie będziesz narzekał bez powodu.
    Sam zleciłes na czwartego - bank przekaże kiedy
    będzie mógł tzn szóstego. Jakżeś nie myślał kiedy
    robiłeś, to nie narzekaj teraz, że Cię oszukano.

  • 23. Data: 2002-05-04 20:47:36
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości ...

    > BTW czy firmowy BZWBK czy BPHPBK to maja ?

    BPHPBK ma zlecenie z datą przyszłą, brak tam tylko
    zleceń stałych. To może i dobrze, bo jeśliby miał to
    być taki dziwoląg jak zlecenia stałe w BSK to ja
    serdecznie dziękuję.

  • 24. Data: 2002-05-05 09:16:19
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > BPHPBK ma zlecenie z datą przyszłą, brak tam tylko
    > zleceń stałych. To może i dobrze, bo jeśliby miał to
    > być taki dziwoląg jak zlecenia stałe w BSK to ja
    > serdecznie dziękuję.

    A słyszałeś to: "lepszy rydz niż nic" albo "lepszy wróbel w garści niż
    kanarek na dachu" ?

    Bogdan

  • 25. Data: 2002-05-05 14:22:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Zlecam przelew w dniu 3.V.
    > Pieniądze znikaja z rachunku w dniu 4.V (księgowanie operacji).
    > Na liście przelewów oczekujących, data wykonania tego przelewu to... 6.V,
    > tj. pierwszy najbliższy dzień roboczy.

    A w interBRESOKu jest dobrze, to znaczy kasa zejdzie dopiero 6.V przy
    zleceniu 3.V :-)))
    pzd

  • 26. Data: 2002-05-05 14:35:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Tak wiec wychodzi na to ze mialem racje z tym BRESOKiem ;-)

    Nie miales racji :-))) Mozna zlecic wykonanie przelewu np. poczta wewnetrzna
    (autoryzowana tokenem) z data przyszla.
    Mnie chodzilo raczej o takie wpisanie daty przelewu jak jest w mB/Multi, a
    nie jakies chore jednorazowe zlecenia stale (?) czy inne dziwolagi. Czy ja
    musze znac kruczki kazdego systemu zeby zrobic przelew ? W tym miejscu
    klania sie niedawny artykul z Polityki o e-bankach, coz ... trzeba sie chyba
    zgodzic z autorem. Banki maja jeszcze sporo do zrobienia.

    BTW zobaczymy co wymysli BRE w sprawie zlecania przelewow przyszlych...
    pzd

  • 27. Data: 2002-05-05 15:21:24
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" napisał w wiadomości ...

    > A słyszałeś to: "lepszy rydz niż nic" albo "lepszy wróbel w garści niż
    > kanarek na dachu" ?

    W moim wypadku to się nie sprawdza. Odwołalem w BSK
    (po uzgodnieniu numerów z pracownikiem oddziału) wszystkie
    zlecenia stałe jeszcze w styczniu. Do dzis utrzymuję na koncie stan bliski
    zera
    i co miesiąc obciążają mnie 3 zł za niezrealizowane zlecenie stałe.
    Nie mam pojęcia za które, ale ponieważ międzymiastowa może kosztować
    coś koło następnych 3 zł, przyjmuję co miesiąc te 3 zł obciązenie.
    I tak lada dzień zamknę ten rachunek - nie to zebym był
    z niego niezadowolony (pomijam te zlecenia stałe), ale spełnił już
    swoje zadanie i czas się pożegnać.
    JO

  • 28. Data: 2002-05-06 10:09:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"

    > Nie miales racji :-))) Mozna zlecic wykonanie przelewu np. poczta wewnetrzna
    > (autoryzowana tokenem) z data przyszla.

    no to wyglada na to ze ty tez nie miales racji - sam pierwsy napisales ze BRESOK
    tego nie umozliwa a dalsza dyskusja dotyczyla czy "nawet" czy "tylko"

    z glosow w dyskusji wyniklo ze tym jedynym ktory tego nie umozliwia jest jednak
    inny bank - taki ktory wygral nawet jakis swiatowy ranking pare lat temu, tyle
    ze nie w wersji spolonizowanej ;-))) czyli CITI
    jesli jakis desperat uzywa citi-online to moze nam potwierdzi
    *** blad ****

  • 29. Data: 2002-05-06 14:35:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > no to wyglada na to ze ty tez nie miales racji - sam pierwsy napisales ze
    BRESOK
    > tego nie umozliwa a dalsza dyskusja dotyczyla czy "nawet" czy "tylko"
    Bije sie w piers !

> [...]
    tyle
    > ze nie w wersji spolonizowanej ;-))) czyli CITI
    LOL :-)))

    > jesli jakis desperat uzywa citi-online to moze nam potwierdzi
    Tych "desperatow" chyba jest calkiem sporo ok. 54.000 !!!
    A z tego co wiem, to nic nie zmieniali w systemie, wiec pewnie
    nadal_nie_mozna.
    Poza tym oni nadal nie moga sobie poradzic z naliczanymi oplatami przy
    przelewach wew. w ramach BHW zlecanych przez net, wiec .... hehehe :-) ...
    zrobili wszystkie przelewy za free :-)))
    pzd

  • 30. Data: 2002-05-06 15:14:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"
    > Tych "desperatow" chyba jest calkiem sporo ok. 54.000 !!!
    > A z tego co wiem, to nic nie zmieniali w systemie, wiec pewnie
    > nadal_nie_mozna.

    sprawdzilem wersje demo citi online - sa przelewy cykliczne od daty
    do daty, wiec jesli te dwie daty beda jednakowe to takie zlecenie
    powinno sie wykonac tylko raz - standard dla niemyslacych projektantow ;-))
    *** blad ***