  • 11. Data: 2004-07-05 18:38:13
    Temat: Re: dlaczego należy walczyć z lichwą??
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 5 Jul 2004 19:35:28 +0200, "majcher" <l...@k...chip.pl>
    wrote:

    >znam środowisko lombardów i lombard który ma 100 tyś zł w pożyczkach jest
    >uważany za bardzo dobrze prosperujący. Teraz z tej kwoty uzykuje przychód w
    >wys ok 15-20 tyś zł. brutto. Po wejściu ustawy będzie 1500-2000 zł co nie
    >wystarczy nawet na opłacenie czynszu za lokal.

    aha, dzięki. Tak to bywa jak państwo wkracza głębiej tam, gdzie
    wystarcza KC.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2004-07-05 19:49:25
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Jarek Andrzejewski wrote:
    > aha, dzięki. Tak to bywa jak państwo wkracza głębiej tam, gdzie
    > wystarcza KC.

    kc może by i wystarczyło - gdyby wyrok w sądzie można było uzyskać po
    kilku tygodniach, a nie miesiącach

    KG

  • 13. Data: 2004-07-05 20:51:42
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 05 Jul 2004 21:49:25 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> wrote:

    >kc może by i wystarczyło - gdyby wyrok w sądzie można było uzyskać po
    >kilku tygodniach, a nie miesiącach

    taaa, więc żeby to poprawić trzeba ustawowo ograniczyć odsetki
    pożyczek? Hmmm, ja dziękuję za takie "naprawianie"...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2004-07-06 10:55:13
    Temat: walczyć z lichwą
    Od: "Dusk" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Baki też w zasadzie bazują na lichwie. Mają coraz więcej władzy. Produkują
    pieniądzie przez udzielanie kredytów, właściwie mogą produkować
    nieograniczone ilości pieniędzy bez pokrycia.

    Jerzy

  • 15. Data: 2004-07-06 10:59:48
    Temat: Re: walczyć z lichwą
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Dusk" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisała:

    >Baki też w zasadzie bazują na lichwie. Mają coraz więcej władzy. Produkują
    >pieniądzie przez udzielanie kredytów, właściwie mogą produkować
    >nieograniczone ilości pieniędzy bez pokrycia.

    Może po wakacjach zapisz się jednak do jakiejś szkoły...

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 16. Data: 2004-07-06 19:21:40
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Dusk" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Baki też w zasadzie bazują na lichwie. Mają coraz więcej władzy. Produkują
    > pieniądzie przez udzielanie kredytów, właściwie mogą produkować
    > nieograniczone ilości pieniędzy bez pokrycia.

    To zaloz bank i produkuj ;)
    A serio to poczytaj troche ksiazek na temat bankowosci.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856