  • Data: 2002-06-01 15:53:41
    Temat: debet znikąd w Multibanku
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W ciągu ostatniego miesiąca a nawet przed miałem w Multibanku zawsze
    dodatnie saldo.

    Mam standardowa linię debetową 100 PLN z której nie korzystam.
    A co widze dziś na wyciągu?

    Kapitalizacja odsetek - obciążenie -9,39
    Prowizja za niedozwolony debet: - 16,32

    Tak oto multibank wziął sobie moje 25 złoty, a ja nie wiem po co...
    Ciekawe czy i teraz oleją mój mail z pytaniem o wyjaśnienie dziwnej
    operacji.

    Pozdrowienia i czytajcie swoje wyciągi,
    Piotr