  • Data: 2002-06-04 14:03:53
    Temat: Re: debet znikąd w Multibanku
    Od: cefek <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Włąśnie zadzwoniłem, bo miałem 1,32 złote niedoswolonego debetu przez
    jeden dzień (rano zaksięgowany, wieczorem przyszedł przelew
    załatwiający tą sprawę). Za to multibank pobrał 5,73 opłaty za
    niedozwolony przelew. Trochę dużo.

    Została złożona dyspozycja via multilinia mająca wyjaśnić to
    zdarzenie. Śmieszny ten multibank.