  • 21. Data: 2010-09-23 08:34:40
    Temat: Re: darmowy kredyt z KK w mBanku
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    tak, ale mozna jeszcze inaczej poprzez PzA. Zaplacic komus za przedmiot i w
    momencie kiedy operacja sie " robi " nacisnac anuluj. Wtedy pieniadze
    pobrane z KK wracaja na twoje konto ktore podales przy ustawieniach w
    allegro.

  • 22. Data: 2010-09-23 08:45:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:28:19 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > trzeba to "porcjować" po 5000 zł. Dziwne, bo wydaje mi się na podstawie
    > dzisiejszych doświadczeń, że nie istnieje limit dobowy w Bluecash, jaka
    > to zatem różnica czy 100 przelewów po 5k czy jeden na 0,5m? Ale prowizja
    > 0,1% wymiata, czegoś takiego nie widziałem w mBanku od ich startu.
    > Bardzo ryzykowne zagranie ze strony banku, na boginię, jak to się ma
    > bankowi opłacać? Ja na przykład pracowicie kończę wytransferowanie 100%
    > sald wszystkich mBankowych KK. I marna jest nadzieja, że nie będę miał
    > środków na spłatę na koniec grace periodów.

    Jak popatrzyłem na bluecash.pl to tam te opłaty nie dotyczą Multibanku,
    bo on jest w specjalnej pozycji:

    Wykonanie szybkiego przelewu z Multibanku 2.5% kwoty przelewu

    czy czasem mBank teraz nie znajdzie się w podobnej wyszczególnionej
    pozycji w cenniku?

    No było nie było na razie, można sobie nieźle depozyty podbudować na
    pewien okres. Pamiętam, że kartę za podpis można było dostać z limitem
    10k pln raczej bez większego problemu.
    Ostatnio gdzieś mi się obiło o uszy, że BRE depozytów nie potrzebuje, ale
    nic chyba nie mówili, że nawet wręcz przeciwnie ;)

    Nie mam zbytnio czasu na studiowanie regulaminów, TOiP i tym podobne, ale
    w takim układzie przy bezpłatnym mTRASNER to kto gorzej wychodzi mBank
    czy bluecash?

    --
    xbartx

  • 23. Data: 2010-09-23 08:46:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:18:24 +0200, ~|_ukasz napisał(a):

    > A Ty? Nie da się?

    Nie da się na własnej aukcji zapłacić własną kartą ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 24. Data: 2010-09-23 08:48:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 01:27:37 -0700, Tomek z Wawy napisał(a):

    > Da się, wczoraj płaciłem mT z karty. Operacja wchodzi od razu do
    > bieżących i opłaty brak. Super sprawa, bo potwierdza się kodem sms i nie
    > trzeba klepać danych karty.

    Troszkę o czym innym rozmawiamy ;-)

    Ale mnie ciekawi inna sprawa: czy te płatności kartą poprzez mTransfer są
    zaliczane "jako kartą", czyli czy można myśleć o czymś takim jak
    chargeback.

    Trzeba by przejrzeć regulamin, ale mi się nie chce (bo nie mam takiej
    karty).

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 25. Data: 2010-09-23 08:52:47
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Nie da się na własnej aukcji zapłacić własną kartą ;-)

    Ale da sie zaplacic np zonie za jakis przedmiot :)

  • 26. Data: 2010-09-23 08:56:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Wykonanie szybkiego przelewu z Multibanku 2.5% kwoty przelewu
    > czy czasem mBank teraz nie znajdzie się w podobnej wyszczególnionej
    > pozycji w cenniku?

    Możliwe, że jutro lub później się znajdzie. Ale dziś pobiera się 0,1%. :)

    > Nie mam zbytnio czasu na studiowanie regulaminów, TOiP i tym podobne, ale
    > w takim układzie przy bezpłatnym mTRASNER to kto gorzej wychodzi mBank
    > czy bluecash?

    mBank. Prowizyjnie dla Bluecash nic się nie zmienia w stosunku do stanu
    poprzedniego.

    Dla mnie spięcie kart kredytowych z mTransferem to produkt roku nie do
    pobicia (o ile funkcjonalność Bluecash nie ulegnie niekorzystnym zmianom).
    Naprawdę jestem pod wrażeniem, rany boskie dobrze czytać tę grupę. :)

  • 27. Data: 2010-09-23 09:14:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:56:08 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Możliwe, że jutro lub później się znajdzie. Ale dziś pobiera się 0,1%.
    > :)

    No dopóki nic się nie zmieni, to wygląda to bardzo apetycznie, oczywiście
    dla posiadaczy kk w mBanku.

> [...]
    > pobicia (o ile funkcjonalność Bluecash nie ulegnie niekorzystnym
    > zmianom). Naprawdę jestem pod wrażeniem, rany boskie dobrze czytać tę

    No i do tego działa 24h i w miarę szybko - można się pokusić, że to
    produkt na miarę bankowości 3.0! ;)

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2010-09-23 09:16:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:14:32 +0200, Slawek 'IDEall' Fydryk napisał(a):

    > Zamiast stosować "logikę", przeczytaj w końcu TOiP mbanku. (XIX/31 i
    > XX/29)

    Nie mam niestety zbytnio czasu zagłębiać się w otchłanie regulaminów i
    TOiP. Coś jednak mam nieodparte wrażenie, że ktoś coś przeoczył chyba ;)

    --
    xbartx

  • 29. Data: 2010-09-23 09:19:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > No i do tego działa 24h i w miarę szybko - można się pokusić, że to
    > produkt na miarę bankowości 3.0! ;)

    Działa zdecydowanie szybciej niż Sorbnet. :) Z dzisiejszych przelewów
    większość szła poniżej 1 minuty a najwolniejszy 4 minuty.

  • 30. Data: 2010-09-23 09:45:57
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 23 Wrz, 11:16, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Nie mam niestety zbytnio czasu zagłębiać się w otchłanie regulaminów i
    > TOiP. Coś jednak mam nieodparte wrażenie, że ktoś coś przeoczył chyba ;)
    >
    > --
    > xbartx

    Sprawdzałem - rano transakcja z mTransferu traktowana jako
    bezgotówkowa więc OK.
    Dopóki Bluecash nie zwiększy prowizji za te czynności można sobie
    ładne obroty na KK zrobić.

    Dodatkowa informacja - taka operacja jest bardzo szybko rozliczana.
    Dziś przed 8 przelałem sobie pięć dych teraz (o godz. 11.44) widzę, że
    operacje jest już rozliczona - niczego nie ma w blokadach.