  • 1. Data: 2009-11-06 11:55:52
    Temat: czy sądzicieże ICH ktoś powstrzyma?
    Od: z...@o...pl

    owszem, są liczne protesty, ale weźmy pod uwagę
    że ONI muszą skądś wziąść kasę, a np. strajku
    górników czy policjantów mogą sie wystraszyć

    a jak zaprotestuje jedna czy druga OFE-rma?

    aha, i OFE to nie jest nawet taka grupa jak
    emeryci czy renciści (strajkować nie mogą ale
    dysponują głosem wyborczym. a martwe
    rachunki w OFE nie mają prawa głosu w wyborach...

    ja mam wątpliwości, czy ICH ktokolwiek powstrzyma!

  • 2. Data: 2009-11-06 11:56:51
    Temat: Re: czy sądzicieże ICH ktoś powstrzyma?
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > dysponują głosem wyborczym. a martwe
    > rachunki w OFE nie mają prawa głosu w wyborach...
    >
    > ja mam wątpliwości, czy ICH ktokolwiek powstrzyma!

    źle podpiąłem, miało iść do wątku "nagonka" MarkaZ