  • 1. Data: 2009-11-06 11:43:19
    Temat: w Aliorze co lepsze: pendrive czy sms?
    Od: z...@o...pl

    interesuje mnie, która metoda zatwierdzania pozwoli
    mi w krótszym czasie zatwierdzić masę przelewów.

    przykładowo; mam 100 przelewów muszę użyć albo 100 haseł sms
    albo ,,, no właśnie. Raz włożyć klucz USB we właściwy port
    i system przestanie mnie nękać czy jednak będzie o coś prosić

    czy ktoś z grupowiczów ma porównanie jednej i drugiej metody?

  • 2. Data: 2009-11-06 11:45:29
    Temat: Re: w Aliorze co lepsze: pendrive czy sms?
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 06 lis 2009 o 12:43 GMT, z...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > i system przestanie mnie nękać czy jednak będzie o coś prosić
    >
    > czy ktoś z grupowiczów ma porównanie jednej i drugiej metody?

    Ja wybralbym zatwierdzenie 100 przelewow jednym sms

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 3. Data: 2009-11-06 11:51:43
    Od: z...@o...pl

    > Ja wybralbym zatwierdzenie 100 przelewow jednym sms

    i alior daje taką metodę
    1) na koncie osobistym?
    2) na koncie firmowym?

  • 4. Data: 2009-11-06 11:55:51
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 6, 12:51 pm, z...@o...pl wrote:

    > i alior daje taką metodę
    > 1) na koncie osobistym?
    > 2) na koncie firmowym?
    >
    > --

    Na osobistym daje. Nie wiem jak na firmowym.

  • 5. Data: 2009-11-06 12:31:41
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    z...@o...pl pisze:

    > i alior daje taką metodę