  • 1. Data: 2009-11-05 20:05:22
    Temat: kk Payback w BZWBK
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dzisiaj zaniosłem prośbę o niewznawianie mojej Allekarty, kobita w
    placówce przebąkiwała, że bzwbk prawdopodobnie zaoferuje również
    kredytówki Payback...nie jest wiadomo tylko kiedy (prace trwają)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-11-05 20:42:48
    Temat: Re: kk Payback w BZWBK
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > dzisiaj zaniosłem prośbę o niewznawianie mojej Allekarty, kobita w
    > placówce przebąkiwała, że bzwbk prawdopodobnie zaoferuje również
    > kredytówki Payback...nie jest wiadomo tylko kiedy (prace trwają)...

    Coś wiadomo:
    http://blog.bzwbk.pl/2009/09/bank-zachodni-wbk-w-pro
    gramie-payback/#comment-180

  • 3. Data: 2009-11-05 21:34:36
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Coś wiadomo:
    > http://blog.bzwbk.pl/2009/09/bank-zachodni-wbk-w-pro
    gramie-payback/#comment-180

    ale to jest debetowka a przydalalby sie kredytowka...

    inna sprawa, ze i tak cashback dla kk aliora jest korzystniejszy

    ciekawe jak bedzie z kartami ge money banku po polaczeniu, tez zostanie im
    cashback? bo chyba dla kk w bph takiego bonusu nie ma (choc maja nie
    najgorsze te ubezpieczenia dolaczane do kart)

  • 4. Data: 2009-11-05 21:52:44
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    eg <e...@w...pl> napisał(a):

    gramie-
    payback/#comment-1
    > 80
    >
    > ale to jest debetowka a przydalalby sie kredytowka...

    I tak będzie.
    Cytuje tekst spod linka:
    "Karta kredytowa umożliwiająca zbieranie punktów PAYBACK wejdzie do oferty
    Banku Zachodniego WBK w przyszłym roku. Do tego czasu proponuję

  • 5. Data: 2009-11-06 06:51:34
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Lis, 21:05, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > dzisiaj zaniosłem prośbę o niewznawianie mojej Allekarty, kobita w
    > placówce przebąkiwała, że bzwbk prawdopodobnie zaoferuje również
    > kredytówki Payback...nie jest wiadomo tylko kiedy (prace trwają)...

    Od przyszłego roku Citi będzie miał kredytówkę Payback.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-11-06 08:52:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Od przyszłego roku Citi będzie miał kredytówkę Payback.

    To wiemy, zamieniają tę z logo BP na Payback - już nawet podpisałem
    jakiś papier na ten temat ;-)

    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-11-06 12:07:22
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-06 07:51, Jacek Erazmus wrote:
    > Od przyszłego roku Citi będzie miał kredytówkę Payback.

    Tia... tydzień temu zastrzegłem Vc BZWBK d.Orange.

    Przed chwilą dzwoniła panie z "DUK" BZWBK proponując wydanie nowej
    (paybackowej) karty *kredytowej* za darmo, ze zwolnieniem z opłat
    także na kolejny rok.

    Powiedziałem, że kredytową to mam lepszą za darmo na zawsze i bez
    prowizji w bankomatach a payback ma się nijak do punktowej Orange
    (fakt, że przedłużę Citi BP, ale ona o tym nie wiedziała).

    Usiłowała mnie przekonać, że skoro wyrabiałem limit zwolnieniowy z
    dużym zapasem to zwolnienie dożywotnie z opłat nie jest sprawą
    istotną :-)

    Upewniła się w końcu, że jej oferta jest dla mnie bezwartościowa i
    pożegnała się w sposób "niedefinitywny". Pewnie zadzwoni jeszcze raz
    z jakimś "ulepszeniem" oferty...

    witrak()

  • 8. Data: 2009-11-06 12:13:27
    Od: "arturn" <artur.nowacki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Przy okazji: w Aliorze cashback dla srebrnych i zlotych kk wydawanych od 1 listopada
    wynosi standardowo 0,5%. Cashback 1% tylko dla osob, ktore wykupia dodatkowe
    ubezpieczenia do kk. Niestety nie znalazlem na stronie info o tych ubezpieczeniach.

    arturn

  • 9. Data: 2009-11-06 13:59:18
    Od: MattS <M...@m...ms>

    arturn wrote:

> [...]
    dodatkowe ubezpieczenia do kk. Niestety nie znalazlem na stronie info o tych

    To w takim razie wzrośnie sprzedaż KK Polbank Era i Gold.

    Matt

  • 10. Data: 2009-11-06 20:24:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przed chwilą dzwoniła panie z "DUK" BZWBK proponując wydanie nowej
    > (paybackowej) karty *kredytowej* za darmo, ze zwolnieniem z opłat także
    > na kolejny rok.

    i niby kiedy miałbyś tę kartę otrzymać skoro jeszcze nie ma jej w ofercie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS