    From: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: czy istnieje minimalna kwota transakcji KK?
    Date: Sun, 26 Feb 2012 09:10:21 +0100

    Miałem ostatnio nieprzyjemne zajście z kelnerką -barmanką w knajpie.
    Chciałem zapłacić kartą kredytową, rachunek opiewał na 27 zł. Pani odmówiła
    tłumacząć, że mogę zapłacić kartą dopiero od 30 zł. Czy słusznie? Czy
    istnieje kwota minimalna transakcji kartami? Czy to jest zwykłe
    "widzimisie". Pani była uparta ja też :-). W końcu dokupiłem do 30 złotych
    herbatę i wyszedłem zniesmaczony. Czy istnieją jakies przepisy które
    nakazują sprzedawcy realizować kartą każdą kwotę? Nie mówię tu o płaceniu
    kartą np. za toaletę:-) ale 30 zł to juz jest jakiś rachunek.

    Krasnal
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali