  • 11. Data: 2010-11-17 10:18:36
    Temat: Re: czy inne banki w Polsce s± tak samo wrednejak inteligo?
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ibv73n$ado$2@inews.gazeta.pl...

    > konsultantka zapewne miała na myśli funkcję płacę z inteligo.
    > zapytałeś 3 razy?

    Też tak uważam, chyba że się coś w tym względzie zmieniło
    po wejściu nowej tabelki opłat. W zeszłym miesiącu kupiłem
    coś na allegro płacąc kartą kwotę > 100 zł, była to jedyna
    moja płatność kartą i opłata 1 zł nie została pobrana.

  • 12. Data: 2010-11-17 11:16:39
    Temat: Re: czy inne banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Klient może poszukać nowej promocji w innym banku :)

    Zbytnio się nią nie nacieszy, gdy opłata za zbyt szybkie zamkniecie konta
    będzie wysoka

  • 13. Data: 2010-11-17 15:16:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > banki masowo zaczynają terroryzować kllientów

    Jakie to szczescie, ze nie polaszczylem sie na darmowe przelewy do
    wszystkich bankow i nadal siedze w starej ofercie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-11-17 15:23:50
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    I naiwnie myślisz, że nowy regulamin Cię nie obejmie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 15. Data: 2010-11-17 17:37:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 23:55:27 +0100, b...@o...pl napisał(a):

    > a teraz pytam spokojnie: czy inne banki,
    > w szczególnosci ING oraz Lukas są tak samo
    > wredne czy przynajmniej u nich płacenie
    > prowizji allegro debetów przez platnosci.pl
    > zwalnia z opłaty za kartę płatniczą?

    Nie wiem. mBank daje debetówke gratis.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 16. Data: 2010-11-19 09:11:14
    Od: "Wader" <k...@6...com>

    <b...@o...pl> wrote in message
    > banki masowo zaczynają terroryzować kllientów
    > i siłą przymuszać ich aby wbrew swojej woli
    > płacili kartą bezgotówkowo w sklepie, nawet
    > jeśli nienawidzą płacenia kartą. Nie odrobisz
    > pańszczyzny - wlepią ci opłatę za debetówkę.
    >
    > myślałem że uda mi sie ten niechciany haracz
    > odpracować "płacąc debetówką" prowizje allegro
    >
    > ale niestety złodziejska przewrotność
    > złodziei z inteligo sprawia, że "płatności

    Przecież to zwykłe gówniane PKO BP, gorszego banku w Polsce nie znalazłeś ?

    --
    Wader

  • 17. Data: 2010-11-23 12:41:16
    Temat: Re: czy inne banki w Polsce s&#177; tak samo wredne jak inteligo?
    Od: "Michal" <m...@o...pl>

    > a teraz pytam spokojnie: czy inne banki,
    > w szczególnosci ING oraz Lukas s&#177; tak samo
    > wredne czy przynajmniej u nich p&#179;acenie
    > prowizji allegro debetów przez platnosci.pl
    > zwalnia z op&#179;aty za kart&#234; p&#179;atnicz&#177;?

    Nie całkiem na ten temat, ale ja z Lukasa uciekłem, jak mnie ukarał prowizją
    chyba 20 zł za nieodebranie w terminie wznowionej karty. Byłem za granicą, a
    pani w banku mi na to powiedziała, że trzeba sobie tak zorganizować czas, żeby
    jednak po kartę przyjść.

    M.