  • 1. Data: 2010-11-16 16:48:26
    Temat: Drukowane kody (slipy) w bankomacie do zasilienia konta telefonu.
    Od: "a...@p...com" <a...@p...com>

    Witam,

    ktory z bankomatow banku, SKOKu czy innego stowarzyszenia umozliwia
    nabycie kodu doladowywujacego do telefonu "na karte" w formie slipa
    (drukowanej), tak aby mozna bylo zaladowac konto telefoniczne w
    terminie pozniejszym a NIE bezposrednio podajac numer telefonu do
    naladowania na klawiaturze tego symatycznego urzadzenia ?

    Pozdrawiam

    Patryx

  • 2. Data: 2010-11-16 17:03:07
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Uzytkownik <a...@p...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > (drukowanej), tak aby mozna bylo zaladowac konto telefoniczne w
    > terminie pozniejszym a NIE bezposrednio podajac numer telefonu do

    Zaden?

    Idz do sklepu, na stacje benzynowa to ci wydrukuja, zaplacisz ta sama karta
    Kup sobie zdrapki w markecie i zaplac karta
    chyba, ze masz lewe karty bankomatowe ...

  • 3. Data: 2010-11-16 17:22:39
    Od: "a...@p...com" <a...@p...com>

    On 16 Lis, 18:03, "grin" <s...@a...er> wrote:
> [...]
    > Kup sobie zdrapki w markecie i zaplac karta
    > chyba, ze masz lewe karty bankomatowe ...

    Tak, mam ich setki :))))) Prosze o zgloszenie na mnie obywatelskiego
    donosu w najblizszej placowce MO.
    Pytam, iz wiem ze kiedys taka funkcjonalnosc istniala. Poki co znikla,
    moze i na zawsze. Pytanie tylko czy wszedzie.
    Mozna bylo wydrukowac kupon, bez lazenia dodatkowo gdziekolwiek i
    doladowac w momencie, kiedy taka koniecznosc zaistniala. (czytaj:
    czasami okresy waznosci nie kumuluja sie i licza od daty OSTATNIEGO
    zaladowania)

    Patryx

  • 4. Data: 2010-11-16 20:43:23
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > czasami okresy waznosci nie kumuluja sie i licza od daty OSTATNIEGO
    > zaladowania)

    A po co kody? W necie mozna doladowac w dowolnej chwili i bez lazenia po
    bankomatach. I zaplacic kk.

  • 5. Data: 2010-11-16 23:31:07
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

> [...]
    > terminie pozniejszym a NIE bezposrednio podajac numer telefonu do
    > naladowania na klawiaturze tego symatycznego urzadzenia ?

    Zalezy to tez od operatora komórkowego.
    I tak w PKO BP mozna wydrukowac doladowanie w postaci kodu (16 cyfr a nie 14 jak ze
    zdrapki)
    do SIM+, natomiast doladowujac Orange w tym samym bankomacie, trzeba podac nr
    komórki.
    W innych bankomatach moga byc rózne inne uklady.

    pozdrowienia Piotr W.