  • 11. Data: 2002-08-27 12:31:46
    Temat: Re: czemu wymagaja miejsca pracy , przy otwieraniu konta w multi
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    k...@w...pl napisał(a):

    > hej
    > wlasnie czemu ? i konta nie za bardzo chca tez otworzyc jak sie tego nie
    > chce podac , na poczatku szlo z tym gladko a teraz sie przy tym upieraja?
    > przeciez to nie jest obowiazkowe, no , ze chyba chca tylko trzymac "dobrych
    > klientow"- ale tacy nie zakladaja konta , nawet kiedy jest promocja.

    ja za swojej strony dodam ze sprawdzaja bardzo dokladnie
    jak zakladalem konto i podalem wyksztalcenie oraz zawod wykonywany
    (informatyk) to od razu padlo pytanie:
    - a w jaki sposob mozna odwolywac sie do tablicy przez wartosc w innych
    funkcjach?
    okazalo sie ze zakladacz mojego konta mial do napisania jakis program
    zaliczeniowy na uczelni
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 12. Data: 2002-08-27 13:22:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > okazalo sie ze zakladacz mojego konta mial do napisania jakis program
    > zaliczeniowy na uczelni

    bu hehehheheh :)
    Widac, ze chca miec nizly CRM :)

  • 13. Data: 2002-08-27 18:34:05
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Czesc!

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > acha , zadne debety ani karty , to sa konta zakladane z tej promocji -
    :"tam
    > gdzie zyja kolibry ", przeczytalem jeszcze teraz regulamin i jest mowa o
    > podaniu tylko 8 cyfr rachunku osoby polecajacej z nie imienia i nazwiska ,
    > wiec znowu kreca, ale jak znowu zapytaja , juz wiem co odpowiem .

    A bylbys tak uprzejmy podac jakis link z informacjami o tej promocji!?

    Pozdrowienia
    Aleksander

  • 14. Data: 2002-08-27 20:43:12
    Od: <k...@w...pl>

    > A bylbys tak uprzejmy podac jakis link z informacjami o tej promocji!?

    na glownej stronie banku jest , zakladka promocje:
    a link chocby taki:
    http://promocje.multibank.pl/k1.php