  • 1. Data: 2023-01-30 17:15:51
    Temat: citi - zmiany w sposobie uwierzytelniania płatności internetowych
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Wprowadzamy zmiany i udoskonalamy Autoryzację Internetową. Od dzisiaj
    do uwierzytelnienia płatności internetowych kartą, będzie wymagany
    indywidualny kod ePIN.

    Uwierzytelnienie transakcji za pomocą kodu ePIN będzie przebiegać
    następująco:
    1. Podczas zakupów w internecie, po podaniu danych z karty, pojawi się
    ekran do uwierzytelnienia transakcji.
    2. Otrzymasz wiadomość SMS z jednorazowym kodem.
    3. Na ekranie uwierzytelnienia wpisz Twój indywidualny ePIN oraz kod
    otrzymany w SMS.

    Możesz zmienić swój ePIN w następujących krokach:
    1. Zaloguj się do Citibank Online.
    2. Wejdź w zakładkę Mój Profil.
    3. Kliknij w "Ustaw/Zmień ePIN" i tam ustaw swój ePIN.

    Więcej szczegółów znajdziesz na naszej stronie. W menu głównym wybierz
    zakładkę E-bankowość > Płatności. Na telefonie rozwiń menu główne
    klikając =.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2023-01-30 17:25:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Echh, no i?
    Ustawiłeś ePIN?
    Kupiłeś coś?
    Ciekawe, czy dostali to też ci, co mają autoryzację apką?
    Znając citka, obstawiam, że tak ;>
    Chyba że naprawdę wycofali autoryzację apką...

  • 3. Data: 2023-01-30 17:27:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Choćby taki komentarz, że fajny mail: "w dniu dzisiejszym" wysłany o 17:15 ;>

  • 4. Data: 2023-01-30 19:15:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Ciekawe, czy dostali to też ci, co mają autoryzację apką?
    > Znając citka, obstawiam, że tak ;>
    > Chyba że naprawdę wycofali autoryzację apką...

    Ja dostałem. I się cieszę, że nie autoryzują już apką, bo często to nie
    działało.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2023-01-30 19:16:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Choćby taki komentarz, że fajny mail: "w dniu dzisiejszym" wysłany o 17:15 ;>

    Mnie informowali już parę tygodni temu i sobie wszystko poustawiałem.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2023-01-30 19:27:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 30 stycznia 2023 o 19:16:11 UTC+1 Liwiusz napisał(a):
    > Ja dostałem. I się cieszę, że nie autoryzują już apką, bo często to nie
    > działało.

    Tzn. sprawdzałeś dziś, że zamiast apki jest epin+sms?
    Sądziłem, że to ma zastąpić tylko sms z linkiem do logowania...

  • 7. Data: 2023-01-30 19:37:11
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.01.2023 o 19:15, Liwiusz pisze:

    > Ja dostałem. I się cieszę, że nie autoryzują już apką, bo często to nie
    > działało.

    Przecież to nie jest zamiast apki, tylko zamiast potwierdzania
    transakcji przez zalogowanie do bankowej strony www.

    MJ

  • 8. Data: 2023-01-30 20:59:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tzn. sprawdzałeś dziś, że zamiast apki jest epin+sms?
    > Sądziłem, że to ma zastąpić tylko sms z linkiem do logowania...

    Dziś nic w necie nie kupowałem.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2023-01-30 21:01:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-01-30 o 19:37, Michał Jankowski pisze:

    > Przecież to nie jest zamiast apki, tylko zamiast potwierdzania
    > transakcji przez zalogowanie do bankowej strony www.

    Mam nadzieję, że to zamiast apki, skoro to ma być "alternatywa dla
    Autoryzacji Mobilnej"

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2023-01-30 23:32:33
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    poniedziałek, 30 stycznia 2023 o 17:25:53 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Ustawiłeś ePIN?

    Ustawiłem kilka dni temu.

    > Kupiłeś coś?

    Właśnie kupiłem. Teraz trzeba wpisać dwa kody - 8-cyfrowy z SMS-a oraz swój
    ePIN. Wszystko poszło poprawnie, SMS przyszedł niezwłocznie.

    Dla mnie działa to gorzej niż poprzednia wersja SMS-owa:

    1. Wcześniej stosowałem myk podobny do opisywanego już tutaj na grupie.
    Treść SMS-a automatycznie wyświetlała mi się na komputerze (aplikacja Phone
    Link). Pierwsze kliknięcie otwierało SMS-a, drugie otwierało link z SMS-a
    w domyślnej przeglądarce. Tam menadżer haseł automatycznie uzupełniał login
    i hasło, a ja trzecim kliknięciem zatwierdzałem transakcję. Nastepnie
    zamykałem tę kartę i klikałem po raz czwarty, żeby potwierdzić 3DS. Na
    telefonie minimalnie gorzej, ale ta też mam menadżera haseł, więc nadal
    ograniczało się to do klikania i przełączania aplikacji. Nie musiałem
    niczego wpisywać czy przepisywać.

    2. Teraz płaciłem na stronie Amazona i ramka do wpisania kodu SMS-owego
    oraz ePIN-u została rozpoznana przez mój menadżer haseł jako podstrona
    Amazona i ten wypełnił je automatycznie hasłami do sklepu. Czyli żeby
    zapłacić, musiałem najpierw skasować rzeczy wypełnione przez menadżera,
    następnie przepisać (ewentualnie skopiować i wkleić) kod SMS-owy oraz
    ePIN. Dużo gorzej niż poprzednio.

    > Ciekawe, czy dostali to też ci, co mają autoryzację apką?

    Nie wiem, ja miałem wcześniej SMS-y.