  • 11. Data: 2009-10-13 09:39:58
    Temat: Re: citi podwyzsza limit na kk
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sensei" hb14gl$cp4$...@i...gazeta.pl

    > a ja rozumiem - im chodzi o zarabianie na odsetkach, wezmiesz kredyt -

    Bo bank żyje właśnie z odsetek. Rolnik produkuje mleko czy chleb, a bank --
    pieniądze.

    > bedziesz placil odsetki, wezmiesz wiekszy limit do karty - nie wiadomo czy w ogole
    bedziesz placil odsetki...Zaloze sie ze jakbys
    > podpisal ze bedziesz bral polowe limitu na karcie na kredyt to szybko bys dostal
    karte z limitem 100kzl :-)

    > Inna sprawa ze w ogole limity w Citi sa zalosne, w innych bankach bez problemu (i
    na starcie) mozna dostac 2-3x wieksze limity.
    > Bank widac idzie na ilosc wydanych kart...

    Ja nie narzekam. :) Po co komu na karcie 100 tysięcy, skoro zarabia 2 na rękę? :)
    Co innego, gdy ktoś naprawdę zarabia miesięcznie 20 a na karcie ma 2 czy 5. :)
    Ale nawet limit wysoki na 5 przy zarobkach rzędu 20 ma sens, bo kart zwykle jest
    kilka, nie wszystko można zapłacić kartą a część zarobków mądry człowiek odkłada
    na specjalne okazje. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2009-10-14 18:52:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Ja nie narzekam. :) Po co komu na karcie 100 tysięcy, skoro zarabia 2 na
    > rękę? :)
    > Co innego, gdy ktoś naprawdę zarabia miesięcznie 20 a na karcie ma 2 czy
    > 5. :)

    Ja miałem w Citi KK z limitem mniejszym niż zarobki. Biorąc pod uwagę,
    że większość tego co zarabiam mogę przeznaczyć na konsumpcję to taka
    karta była mi zbędną, bo nawet nie mogłem z tego sensownie korzystać
    (musiałem albo spłacać KK wcześniej albo używać innej). Po jakimś czasie
    Citi podniosło mi limit ale było to zdecydowanie zbyt późno. Zresztą
    nowy limit też był raczej kiepski (mniejszy niż zarobki z dwóch
    miesięcy), a ich klientem byłem od kilku lat.

    Dodam, że moje zarobki pochodzą z umowy o pracę (czas nieokreślony,
    stabilny pracodawca itp.) i tylko takie przedstawiałem, wiec zachowanie
    Citi jest jak dla mnie bezsensu. W innych bankach z ulicy mogłem dostać
    limit kilka razy większy.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-10-14 21:44:25
    Temat: Re: Re: citi podwyzsza limit na kk
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ja i paru znajomych praktycznie w tym roku dostawali zarobki x2, moja
    matka emerytka dostala emerytura x4 :)

    co za dziwny tok rozumowania (systemu) :D

  • 14. Data: 2009-10-15 07:41:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ja i paru znajomych praktycznie w tym roku dostawali zarobki x2, moja
    > matka emerytka dostala emerytura x4 :)
    >
    > co za dziwny tok rozumowania (systemu) :D

    w citi liczy sie nie tylko wysokosc zarobkow, ale rowniez branza w
    ktorej pracujesz

    na wyzszy limit moze liczyc emerytka co ma 1500 zl emerytury niz ktos
    kto prowadzi dz. gosp. i wykazuje znacznie wyzsze dochody...citi tak juz ma

    --
    pozdrawiam
    RobertS