    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach
    Date: Wed, 09 May 2012 01:58:16 +0200

    Witam,
    Poniewaz ostatnio robie czesto zakupy w UK i irytuje mnie
    przewalutowanie przy placeniu karta. Doroslem chyba do karty prepaid w
    funtach. Dodatkowo bede mogl nia placic podczas wizyt w UK, tez bez
    przewalutowania.
    Zastanawiam sie nad karta z cinkciarz.pl
    Jak rozumiem, minusem takiego rozwiazania jest to, ze niewykorzystane
    srodki leza nieoprocentowane...
    Martwi mnie natomiast to, ze na opineo ten cinkciarz.pl ma fatalne
    opinie.
    Ja na razie widze tylko, ze maja malo przejrzysta oferte.
    Czytam info na stronie i brak wyraznej informacji co ile kosztuje.
    Na razie kilka pytan:
    wydanie karty kosztuje, z tego, co pisza - 15zl.
    Ale ile ona jest wazna? I czy rzeczywiscie mozna nia placic w necie i
    korzystac bez prowizji w bankomatach w UK?
    I druga sprawa - jaka jest oplata za przelewy krajowe? W szczegolnosci
    walutowe do ING?
    TIA
    --
    TA