eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze › bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze
    From: "Damian" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie
    doloze
    Date: Thu, 7 Aug 2008 23:05:55 +0200

    mialem nie pisac na grupie, ale skoro juz nie jestem samotny w uzalaniu sie
    na bzwbk to doloze swoje

    kilka dni temu zakladalem konto (11 O. Warszawa), poniewaz mam od kilku lat
    rachunek maklerski w DM BZWBK, to zaznaczylem panu w banku, ze chce miec
    autoryzacje do dostepu internetowego przy pomocy posiadanego juz tokena
    pan odparl, ze nigdy tokena nie podpinal i uruchomi mi smsy !!!
    poniewaz smsy sa platne to jednak nalegalem w sprawie tokena i zmusilem pana
    na przyspieszone doksztalcanie przez infolinie (w oddziale nikt nie podpinal
    wczesniej tokena!!!!!!!)
    operacja udala sie bo pan byl prowadzony przez infolinie "za raczke"

    minusem bylo tylko to, ze mialem 2 dni pozniej obciazenie tytulem "wydanie
    tokena" - a przypomne, ze token mialem juz od 3 lat wiec bezpodstawne
    obciazenie, zlozylem reklamacje, kasa wrocila (niestety nie z dniem
    obciazenia) , z banku nawet slowa przepraszam nie bylo

    dodatkiem byla tylko dezinformacja ze strony pana , ze np konto oszczedzam
    mozna miec tylko jedno i bezplatnie wyplacac mozna z niego dowolna ilosc
    razy- co jest bzdura

    no ale mialem tylko satysfakcje , ze czegos sie pracownik banku nauczyl..

    niestety kilka dni pozniej stojac do kasy bylem swiadkiem jak pewien klient
    zakladal corce konto , ktora wylatywala do usa do szkoly...
    i ten sam pracownik,ktory juz wiedzial co to token i jak podpiac...tej
    niewinnej dziewczynie wbijal do glowy, ze ona musi miec w usa przez caly rok
    aktywny telefon gsm z Polski aby moc robic przelewy, a przynajmniej
    przekladac karty sim
    przeciez wystarczy token za 80zl i zadne telefony nie sa potrzebne...

    cale szczescie kolo domu mam nowiutki oddzial bzwbk z przeszkolonymi
    pracownikami, szkoda tylko, ze czynny do 18 a nie jak ten z nieukami do 19

    tak czy inaczej, BZWBK powinien zabrac sie do roboty, jakas kontrola
    wewnetrzna -

    obsluga fatalna , wrecz dzialajaca na szkode banku