  • 1. Data: 2013-01-04 17:39:31
    Temat: bgz z podwyżką a przelew
    Od: Ra <r...@n...ma.gazeta.pl>

    Czy bgż akceptuje jako wynagrodzenie w przelew z własnego konta
    firmowego w innym banku ? Ktoś sprawdzał ?

  • 2. Data: 2013-01-04 17:44:03
    Temat: Re: bgz z podwyżką a przelew
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 04.01.2013 o 17:39 Ra <r...@n...ma.gazeta.pl> pisze:

    > Czy bgż akceptuje jako wynagrodzenie w przelew z własnego konta
    > firmowego w innym banku ? Ktoś sprawdzał ?
    tak, przelew z mbank firmowego -> bgż, robię tak od maja 2012 i dostaję
    premię.
    [sas]

  • 3. Data: 2013-01-04 17:52:54
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Czy bgż akceptuje jako wynagrodzenie w przelew z własnego konta
    > firmowego w innym banku ? Ktoś sprawdzał ?
    tak, przelew z mbank firmowego -> bgż, robię tak od maja 2012 i dostaję
    premię.
    A podatek i skladke na ubezpieczenie w tym uwzgledniasz? Bo jak nie to
    zycze sukcesow

  • 4. Data: 2013-01-04 17:59:01
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 04.01.2013 o 17:52 kowtow <k...@p...onet.pl> pisze:

    > tak, przelew z mbank firmowego -> bg?, robie tak od maja 2012 i dostaje
    > premie.
    > A podatek i skladke na ubezpieczenie w tym uwzgledniasz? Bo jak nie to
    > zycze sukcesow

    to jest konto do DG, którą prowadzę, składki i podatki opłacam, przelewy
    do BGŻ są przy okazji.
    [sas]

  • 5. Data: 2013-01-04 18:16:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 17:52:54 +0100, kowtow napisał(a):

    > tak, przelew z mbank firmowego -> bgż, robię tak od maja 2012 i dostaję
    > premię.
    > A podatek i skladke na ubezpieczenie w tym uwzgledniasz? Bo jak nie to
    > zycze sukcesow

    Podatek i ubezpieczenie od przelewów między własnymi kontami? A jak
    przekładasz swoją kasę z kieszeni do kieszeni, też lecisz się opodatkować i
    ubezpieczyć? Rób tak dalej, państwo takich potrzebuje.

    AK

  • 6. Data: 2013-01-04 18:30:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1...@4...net

    > Podatek i ubezpieczenie od przelewów między własnymi kontami? A jak
    > przekładasz swoją kasę z kieszeni do kieszeni, też lecisz się opodatkować i
    > ubezpieczyć? Rób tak dalej, państwo takich potrzebuje.

    Popieram!!! Nawet każde przeliczenie pieniędzy powinno być
    opodatkowane. ;) Każde wejście do banku, także netowego. :)
    Każde pomyślenie o pieniądzach -- także!!! Byłoby to niezłe
    rozwiązanie szalejącego zadłużenia państwa RP.

    A jeśli ktoś nie leje wynagrodzenia -- podatku nie musi
    płacić!!! Symetria!!!

    -=-

    Do pytającego -- IMO wiewiórki są życzliwie nastawione do
    nas i jedzą z każdego kĄta równie chętnie. :) Ostatnim
    razem (grudniowym) z firmowego polałem po 310 złotych na
    dwie wiewiórki i z prywatnego po 5100 -- premia jest pełna. :)

    I to prywatne lanie nie miało słowa 'wynagrodzenie' w swym opisie.

    Może zrezygnuję z lania firmowego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-01-04 18:42:58
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 18:30:34 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > razem (grudniowym) z firmowego polałem po 310 złotych na
    > dwie wiewiórki i z prywatnego po 5100 -- premia jest pełna. :)

    Zgodnie z regulaminem.

    > Może zrezygnuję z lania firmowego.

    A to to już, wedle regulaminu, nie przejdzie. Pytanie, na ile ściśle się go
    trzymają, ale mają pełne prawo się wypiąć.

    AK

  • 8. Data: 2013-01-04 18:53:34
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-04 18:42, Andrzej Kubiak pisze:
    > Dnia Fri, 4 Jan 2013 18:30:34 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    Dla porządku przypomnę truizm (to pochodzi od "true", a nie od "truć" :) )
    - na konto ma wpływać "wynagrodzenie" (lub emerytura, renta, alimenty,
    czy co-tam), choćby w wysokości 10zł, aby premia zaistniała.
    - Premia jest naliczana jako 1% od najwyższego przelewu z innego banku
    (lub z cudzego firmowego z BGŻ). Może być "od siebie", z tytułem "a bo tak"

    To są dwie różne sprawy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 9. Data: 2013-01-04 19:07:09
    Od: Ra <r...@n...ma.gazeta.pl>

    W dniu 2013-01-04 18:53, maruda pisze:

    > Dla porządku przypomnę truizm (to pochodzi od "true", a nie od "truć" :) )
    > - na konto ma wpływać "wynagrodzenie" (lub emerytura, renta, alimenty,
    > czy co-tam), choćby w wysokości 10zł, aby premia zaistniała.
    Tak tylko o ile wiem i co można znaleźć w archiwum to bank próbuje
    wykrywać przelewy z własnych kont prywatnych więc przypuszczam że
    porównuje po prostu dane adresowe
    W firmowym dochodzi jeszcze nazwa firmy więc może algorytm zawodzi
    Jeśli to działa to nie będę zamykał tego konta

  • 10. Data: 2013-01-04 19:09:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maruda" 50e7171b$0$1209$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > - Premia jest naliczana jako 1% od najwyższego przelewu z innego banku (lub z
    cudzego firmowego z BGŻ). Może być "od siebie", z

    Zgłębiałem z bankierkami (pracowniczkami BGZ) tajniki regulaminu i pamiętam, że:

    -- wpłata musi być wynagrodzeniowa
    -- musi być wyższa niż 300 złotych
    (lub nie niższa -- nie pamiętam)
    -- premia jest naliczona od najwyższej wpłaty, ale:
    -- zlanej z firmowego konta
    -- opatrzonej nazwą 'wynagrodzenie'
    -- większej (lub nie mniejszej niż) 300 złotych

    Może po prostu warto zaryzykować i wpłacić tylko z RORu z dopiskiem/tytułem 'asde'.
    :)
    A że ryzykant może ponieść straty (jak szczur) można by go ubezpieczyć i w razie
    wpadki -- solidarnie [pokryć... -- znowu o seksie?...] wynagrodzić straty.

    -=-

    BTW oddziały BGZ w Białymstoku rosną jak grzyby po deszczu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'