  • 61. Data: 2020-07-16 12:26:25
    Temat: Re: bez lokat
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f1027ec$0$17356$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2020-07-16 o 11:56, J.F. pisze:

    >A, no ba, jeśli alternatywa jest czy lepiej pożyczyć własne, których
    >się nie ma, czy cudze, to lepiej cudze, bo własnych, których nie ma,
    >się siłą rzeczy nie pożyczy. Konstatacja godna J.F.'a ;)

    Nie, pytanie jest takie, czy lepiej zyc z procentow od miliarda,
    czy z procentow od 10mld, z ktorych trzeba jednak troche oddac.

    >W tym sęk, że nie, bo to bank potem musi zwracać lokaty.

    Troche sie poukrywa, moze przyjda lepsze czasy, albo sie zdazy
    wyprowadzic pieniadze na nieskromna emeryturke.
    A potem to juz BFG niech sie martwi :-)

    I znow - latwiej ukryc pare % od 10 mld, czy 30% od 1 mld ? :-)

    J.

  • 62. Data: 2020-07-16 15:15:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-16 o 11:48, J.F. pisze:
    > Ale widzisz - niedobor pieniedzy tez jest zlem.
    > A banksterka je jakby tworzy.

    Stać Cię tylko na retorykę podstawówki 1-3? ;)

    Pieniądza nie jest za mało. Jest tylko palony na stosie redystrybucji.

  • 63. Data: 2020-07-16 15:24:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-16 o 12:10, Liwiusz pisze:

    > Tylko że tu nie ma pożyczania kilku osobom jednej stówki. Tu jest
    > pożyczanie kilku stówek na podstawie kilku stówek lokat.

    Masz rację pożyczamy kilka stówek (dziewięć) na podstawie kilku stówek
    (dwóch) które mamy fizycznie lub jako zapis komputerowy.
    Resztę uzupełnia się kombinowaniem.

    A nadzorowi bankowemu się mówi pożyczamy kilka stówek z kilku stówek
    które mamy i nadzór w to WIERZY ;-)

  • 64. Data: 2020-07-16 15:43:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-16 o 15:24, z pisze:

    > Masz rację pożyczamy kilka stówek (dziewięć) na podstawie kilku stówek
    > (dwóch) które mamy fizycznie lub jako zapis komputerowy.

    Wszystkie 9 stówek mamy fizycznie lub jako zapis komputerowy. Rozrysuj
    to sobie, jeśli za trudne.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2020-07-16 16:24:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wszystkie 9 stówek mamy fizycznie lub jako zapis komputerowy.
    >Rozrysuj to sobie, jeśli za trudne.

    Ale tez Liwiuszu nie do konca jasno opisales i niekoniecznie
    chronologicznie.

    Jak mamy nowy bank, to oczywiscie mozna oglosic promocje na lokaty,
    durni klienci nam zaraz przyniosą kilka stowek, ktore "fizycznie
    mamy" - chocby w postaci zapisow w NBP, ktore nastepnie bedziemy
    pozyczac.

    Ale mozna tez powolutku - pozyczamy stowke, czekamy az wplynie
    kolejna stowka do kasy, pozyczamy ja, i tak posiadalismy na poczzatku
    jedną stowke, a na koncu wychodzi na to, ze pozyczylismy ja
    wielokrotnie.

    J.

  • 66. Data: 2020-07-17 09:42:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-16 o 16:24, J.F. pisze:

    > Ale mozna tez powolutku - pozyczamy  stowke, czekamy az wplynie kolejna
    > stowka do kasy, pozyczamy ja, i tak posiadalismy na poczzatku jedną
    > stowke, a na koncu wychodzi na to, ze pozyczylismy ja wielokrotnie.

    Skoro "czekamy aż wpłynie kolejna stówka", to znaczy, że już mamy dwie
    stówki, a nie jedną.

    --
    Liwiusz

  • 67. Data: 2020-07-17 11:19:05
    Od: z <...@...pl>

    Kolejna stówka może być pożyczona przez innego żydka WRÓĆ cwaniaka aby u
    Ciebie robić za lokatę. Cały czas pamiętając że to zabezpieczenie
    nazywane lokatami można tak zagmatwać i podciągnąć pod to różne
    wylewarowane strukturyzowane popaprane instrumenty że ... ło matko...

  • 68. Data: 2020-07-17 12:09:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-17 o 11:19, z pisze:
> [...]
    > nazywane lokatami można tak zagmatwać i podciągnąć pod to różne
    > wylewarowane strukturyzowane popaprane instrumenty że ... ło matko...

    Jak ktoś ci da milion złotych, to niewątpliwie będziesz miał fizycznie
    milion złotych, i bez znaczenia będzie, czy goj, który ci ten milion
    dał, to go miał, pożyczył, czy może ukradł.

    --
    Liwiusz

  • 69. Data: 2020-07-17 13:34:56
    Od: z <...@...pl>

    Unikasz tematu albo rżniesz głupa że nie zrozumiałeś.

    Przyzwyczaiłem się.

    Podyskutuj sobie z japą ;-)

  • 70. Data: 2020-07-17 16:11:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Skoro "czekamy aż wpłynie kolejna stówka", to znaczy, że już mamy
    >dwie stówki, a nie jedną.

    W kasie nie ma zadnej stowki, bo ostatnia pozyczylismy :-)

    Wplynie, to bedzie jedna stowka w kasie, ale tylko do czasu, gdy ja
    pozyczymy ponownie.

    Oczywicie gdzies tam ksiegowa bedzie miala zapisane, ze mamy 200 zl do
    zwrotu od kredytobiorcow,
    ale tez powinna pamietac, ze mamy 100zl do oddania deponentowi.

    J,