  • 1. Data: 2002-05-23 06:58:13
    Temat: amazon.com......
    Od: "Sara" <s...@g...pl>

    Czesc :)

    Czy ktos moglby mi wyjasnic czym zajmuja sie takie firmy jak amazon.com,
    yahoo.com czy hotmail.com lub ewentualnie gdzie moglabym cos znalezc na ten
    temat. Chodzi mi o pare prostych zdan wyjasniajacych cel dzialalnosci.
    Pozdrawiam i dziekuje

    Sara

  • 2. Data: 2002-05-23 07:16:35
    Temat: Re: amazon.com......
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

> [...]
    ten
    > temat. Chodzi mi o pare prostych zdan wyjasniajacych cel dzialalnosci.

    http://www.amazon.com/exec/obidos/subst/misc/company
    -info.html/ref=gw_bt_aa/
    002-2789377-6848063
    http://help.yahoo.com/
    etc.
    w większości przypadków wystarczy znaleźć link "About us..." na stronie.

    Rafał

  • 3. Data: 2002-05-23 11:27:29
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jesli nie odwiedziles jeszcze stron tych firm, to wyjasniam, ze:

    amazon.com to ksiegarnia internetowa, gdzie maja wszystko (no, prawie wszystko -
    Pana Tadeusza i plyty Michala Lorenca tez, choc to sklep w USA)

    yahoo.com to popularna wyszukiwarka internetowa

    hotmail.com - zalozysz tam konto mailowe

    A tak swoja droga ...

    Czy ktos kiedys kupowal cos w amazon.com? Czy mozna tam kupowac bez karty
    kredytowej? Ile kosztuje wysylka do Europy zamowionego towaru? Czy jesli
    wyswietla sie cena przy produkcie 10$ to place tylko 10$?

    Czy ktos poleca ten sklep? Czy jest bezpieczny? Maja tam takie plyty, ktore u
    nas w Polsce ze swieczka szukac, np. soundtrack do "Uciekajacych kurczakow" czy
    do "Wyscigow szczurow".

  • 4. Data: 2002-05-23 15:55:53
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    > Czy jesli wyswietla sie cena przy produkcie 10$ to place tylko 10$?

    Plus cena transportu w kilku opcjach.

> [...]
    ktore u
    > nas w Polsce ze swieczka szukac, np. soundtrack do "Uciekajacych

    Kupuj raczej w brytyjskim www.amazon.co.uk Ceny takie same (z dokładnością
    do kulku centów), przesyłka tańsza i szybsza. Np. za ostatnio za wysłanie
    jednej płyty Royal Mail 3.58 GBP, doszło w 7 dni. Z Ameryki surface mail to
    horror: 6-8 tygodni. A lotnicza albo kurier są drogie.

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-05-23 18:21:08
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Bogdan <b...@h...pl.remove-it> pisze:

    > Kupuj raczej w brytyjskim www.amazon.co.uk Ceny takie same (z
    > dokładnością do kulku centów), przesyłka tańsza i szybsza. Np. za

    Mam dokładnie odwrotne doświadczenie, z tym że z książkami akurat.

    acha, jest jeszcze amazon.de

  • 6. Data: 2002-05-23 18:32:04
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    > Mam dokładnie odwrotne doświadczenie, z tym że z książkami akurat.

    A konkretnie? Ile np. szła do ciebie przesyłka jako surface mail? Ceny
    ksiązek się różniły?

    i jeszcze www.amazon.fr i www.amazon.jp

  • 7. Data: 2002-05-23 18:50:18
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Bogdan <b...@h...pl.remove-it> pisze:

    > A konkretnie? Ile np. szła do ciebie przesyłka jako surface mail? Ceny
    > ksiązek się różniły?

    Kiedyś faktycznie 6 tygodni, ale od niedawna już zawsze dostawałem
    lotniczą (bez opłaty dodatkowej), 5-10 dni.
    Ceny się różniły, znacznie. I uwaga! Cena przesyłki wychodziła NAJNIŻSZA
    dla paczek z kilkoma książkami. Niższa nawet niż z amazon.de.

    > i jeszcze www.amazon.fr i www.amazon.jp

    tak, ale Niemcy są najbliżej Polski, dlatego wspomniałem w kontekście
    szybkości wysyłki

  • 8. Data: 2002-05-23 19:08:49
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    > tak, ale Niemcy są najbliżej Polski, dlatego wspomniałem w kontekście
    > szybkości wysyłki

    A mnie chodziło o to, że książki w amazon.com i amazon.co.uk są w tym samym
    języku.
    A w de fr czy jp w innych.
    Mnie to niestety robi różnicę.

  • 9. Data: 2002-05-23 20:05:27
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Bogdan <b...@h...pl.remove-it> pisze:

    > A mnie chodziło o to, że książki w amazon.com i amazon.co.uk są w tym
    > samym języku.
    > A w de fr czy jp w innych.
    > Mnie to niestety robi różnicę.

    Mi też :)
    Ale:
    1. pierwotnie była mowa o płytach
    2. W amazon.de jest też pokaźna sekcja English books:

    http://www.amazon.de/exec/obidos/tg/browse/-/573634/

  • 10. Data: 2002-05-23 22:10:34
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    Ciekawe. Bogdan twierdzi, że:
    [...]
    > i jeszcze www.amazon.fr i www.amazon.jp

    Osobiście kupowałem jedynie w co.uk (DVD) i de (CD,DVD)
    i muszę przyznać, że byłem zadowolony :))

    Sławek (a DVD to i tak jedynie ezydvd.com.au :))
    --
    ________
    _/ __/ __/ BOFH excuse 324: Your packets were eaten by the terminator