  • 1. Data: 2004-11-26 07:12:29
    Temat: algorytm raty kredytu ze stala rata miesieczna
    Od: "miszka" <m...@p...onet.pl>

    witajcie,

    czy ktos z Was ma moze algorytm obliczania wysokosci raty przy podanej kwocie
    kredytu na wybrany okres ze stala rata miesieczna ??:)

    miszka

  • 2. Data: 2004-11-26 14:32:39
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > czy ktos z Was ma moze algorytm obliczania wysokosci raty przy podanej kwocie
    > kredytu na wybrany okres ze stala rata miesieczna ??:)

    Jeśli masz arkusz kalkulacyjny, to z pewnością znajdziesz tam taką funkcję.
    W Excelu to jest PMT. W helpie polskim szukaj pod "płatność" (payment).

    Jacek

  • 3. Data: 2004-11-26 14:42:45
    Od: "miszka" <m...@p...onet.pl>

    > Jeśli masz arkusz kalkulacyjny, to z pewnością znajdziesz tam taką funkcję.
    > W Excelu to jest PMT. W helpie polskim szukaj pod "płatność" (payment).
    Dzieki za odp, ale mnie chodzilo o algorytm, a nie o narzedzie, bo narzedzie
    wlasnie musze stworzyc ;)

    Mikolaj

  • 4. Data: 2004-11-26 16:46:04
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    miszka wrote:

    > Dzieki za odp, ale mnie chodzilo o algorytm, a nie o narzedzie, bo narzedzie
    > wlasnie musze stworzyc ;)

    Jest na to zdaje sie ze konkretny wzor. Niestety nie pamietam jaki :)
    Ja piszac takowe narzedzie korzystalem z jakiejs ksiazki do bankowosci
    (tam byl ten wzor).

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 5. Data: 2004-11-26 17:12:42
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Dzieki za odp, ale mnie chodzilo o algorytm, a nie o narzedzie, bo narzedzie
    > wlasnie musze stworzyc ;)

    Aaaaaa...
    Nie mam teraz żadnej książki pod ręką, ale z tego co pamiętam to w ciągu
    ostatnich kilku lat wyszło ich sporo (Arytmetyka finansowa, Matematyka
    finansowa,...), a jak nie chcesz skorzystać z biblioteki, to googlnij "annuity
    payment formula".

    No, dobra: jak do poniedziałku nie znajdziesz, to daj znać ;-)

    Jacek

  • 6. Data: 2004-11-26 22:44:58
    Od: "miszka" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > finansowa,...), a jak nie chcesz skorzystać z biblioteki, to googlnij "annuity

    Mow do mnie jeszcze :) Z finansami mam tyle doczynienia, ze kiedy pod koniec mca
    robi sie pusto na koncie, przelewam kase z jednego rachunku na 2 zeby nie placic
    odsetek za debet ;) - haha, kumpel ekonomista mowil mi, ze to sie jakos zwie ;)

    > No, dobra: jak do poniedziałku nie znajdziesz, to daj znać ;-)
    Goooogle mowia, ze one nie halo, i ze sie na mnie wypinaja jak je pytam o ta
    formule;)
    Wiec wymiekam ;) - to zupelnie nie moja brocha :)

    Dzieki
    miszka

  • 7. Data: 2004-11-26 23:20:51
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    miszka wrote

    > Goooogle mowia, ze one nie halo, i ze sie na mnie wypinaja jak je pytam o
    > ta
    > formule;)
    > Wiec wymiekam ;) - to zupelnie nie moja brocha :)

    kolego to coś słabo szukałeś!
    gdybyś na przykład w googlach (grupy dyskusyjne) wpisał "algorytm raty" to
    pierwszy link prowadzi do wątku, w którym jest odpowiedź na twoje pytanie!!
    ale nie podam ci tego linka teraz bo bez pracy nie ma kołaczy :-)))

    trainer

  • 8. Data: 2004-11-27 12:18:54
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > pierwszy link prowadzi do wątku, w którym jest odpowiedź na twoje pytanie!!
    > ale nie podam ci tego linka teraz bo bez pracy nie ma kołaczy :-)))

    hehe ;)

    szukalem po ingliszowemu ;) jestem zupelnym laikiem w finansach, wiec ciezko mi
    sie odnalezc ;)

    ale teraz mam ;)

    m.
    p.s.
    thx ;)

  • 9. Data: 2004-11-28 22:00:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > hehe ;)
    >
    > szukalem po ingliszowemu ;) jestem zupelnym laikiem w finansach, wiec
    ciezko mi
    > sie odnalezc ;)
    >
    > ale teraz mam ;)

    Jeszcze jeden link ;)