  • 1. Data: 2004-11-25 19:07:05
    Temat: Agencja finansowa tanie rachunki - czy ktos sie tym zajmuje ??
    Od: "j" <j...@o...pl>

    Agencja finansowa tanie rachunki - czy ktos sie tym zajmuje ??
    Zastanawiam sie nad franchisingiem takiej dzialalnosci(chodzi o przyjmowanie
    oplat z porwizja 99 gr. zamiast na poczcie 3.50), czy ktos moze prowadzi cos
    takiego?? Jakie z tego mozna osiagnac zyski?? Z gory dziekuje za kazda
    odpowiedz

  • 2. Data: 2004-11-25 22:12:04
    Od: "ocrush" <b...@N...radnet.pl>

    Użytkownik "j" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cos
    > takiego?? Jakie z tego mozna osiagnac zyski?? Z gory dziekuje za kazda

    Powiem ci tak - jesli nie chcesz miec klopotow - odpusc sobie. Ty musisz
    przekazac pieniadze do centrali w ciagu max 24 godzin (czyli nastepnego
    dnia), a oni zwlekaja z zaplatami dalej nawet do tygodnia, a czasem i
    dluzej. Oczywiscie to do ciebie beda przychodzic niezadowoleni klienci...
    Wiadomo ze nie wszystkie sieci tak robia, ale z tego co wiem, tylko UniKasa
    sie wywiazuje w miare rzetelnie.. Reszta to niestety jeszcze dno...

  • 3. Data: 2004-11-26 23:03:12
    Od: "LuK" <l...@u...TO.o2.pl>

> [...]
    UniKasa
    > sie wywiazuje w miare rzetelnie.. Reszta to niestety jeszcze dno...

    pracowalem kiedys w takiej agencji (w biurze). Az normalnie nie bede sie
    wypowiadal :)

  • 4. Data: 2004-11-27 21:41:45
    Od: "jst" <j...@W...MNIE.wp.pl>

    " pracowalem kiedys w takiej agencji (w biurze). Az normalnie nie bede sie
    wypowiadal :) "

    Moze jednak coś napisz? - z ciekawością poczytamy. Tym bardziej, ze wątek o
    tanich punktach przelewów wraca na grupę jak bumerang.

    pozdrawiam
    jst

  • 5. Data: 2005-01-01 16:34:53
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

> [...]
    UniKasa
    > sie wywiazuje w miare rzetelnie.. Reszta to niestety jeszcze dno...

    Proponuję w takim razie porozmawiac bezposrednio z Bankiem. Bez udziału
    pośredników, którym trzeba też zapłacić za pośrednictwo.

    Tomasz
    <NOTO>