  • 71. Data: 2021-08-22 20:34:08
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 22 Aug 2021 16:59:45 GMT, Budzik napisał(a):

    > Np zyski firm energetycznych ida na ratowanie kopalni albo ogolnie na
    > to na co potrzeba.
    Co to jest "ratowanie kopalni"? Chodzi przecież o ludzi i ich dochody.
    Więc nie kopalnie się ratuje tylko zatrudnionych tam ludzi. Czy słusznie
    to już inna rzecz.
    > Ile PGE Tauron i Enea wpłaciły do budzetu w ostatnich latach?
    Nie wiem ale co to ma do rzeczy? Jeśli nic, bo nie miały z czego, to
    wypełniły dokładnie zadanie jakie Zbynek stawia przedsiębiorstwom czy
    spółkom państwowym :) Ale ja bym nie trzymał takich akcji. W każdym
    razie, jeśli by zarobiły to pół zysku dla Skarbu państwa a drugie pół
    dla akcjonariuszy (tak z grubsza). Co masz przeciw takiemu zarobkowi?
    Jeśli by straciły to źle, bo nikt by nie dostał kasy a wręcz przeciwnie,
    inni by musieli dopłacić. Z czego? Z inwestycji koniecznych a których by
    sie nie zrobiło.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 72. Data: 2021-08-22 20:39:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 22 Aug 2021 16:59:44 GMT, Budzik napisał(a):

    > Po prostu nie cieszy mnie to ze bank wiecej zarobił na MNIE!

    Nie kumam. Znowu "wróbelek co miał nóżkę bardziej". Znowu muszę się
    borykać z niedbałością piszącego, to nużące. "więcej" ale od czego?

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 73. Data: 2021-08-22 20:57:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    22 Aug 2021 16:59:44 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Ale przeciez nie prezes...

    Prezes, niczym Morawiecki, już dawno przepisał na żonę.

  • 74. Data: 2021-08-22 20:58:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]

    > Bo jeżeli płace np 6zł za karte czy 25zł za konto których to opłat
    > wczesniej nie ponosiłem to znaczy ze o tyle jestem biedniejszy.

    Ale narut tak zdecydował, że chce podatek bankowy :P

    Poza tym zmień płeć... tzn. bank.

  • 75. Data: 2021-08-22 20:59:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Aug 2021 17:08:54 +0200, w <61226886$0$549$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Tylko jakoś siedziba firmy w szopie przy lotnisku aby płacić mniej
    > podatków niż Polsat... Trochę mi to śmierdzi ;-)

    Jak wszystkich spółek celowych. W tym państwowych.

  • 76. Data: 2021-08-22 21:10:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-22-sierpnia-2021 o 18:48, Wojciech Bancer pisze:
    > I na tym zakończmy.

    Człowiek ma prawo do życia od poczęcia do naturalnej śmierci.

    I na tym zakończmy ;-)

  • 77. Data: 2021-08-22 21:11:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-22-sierpnia-2021 o 20:59, r...@k...pl pisze:
    > Jak wszystkich spółek celowych. W tym państwowych.

    To dlaczego Polsat tyle płaci?
    Jest gorzej zarządzany? Ma mniej kanałów?

    DLACZEGO?

  • 78. Data: 2021-08-22 21:13:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-22-sierpnia-2021 o 19:06, Wojciech Bancer pisze:
    > Zmieniła się interpretacja przepisów (nawet nie same przepisy).
    > Nie żeby polskie państwo z tego nie było znane, że tak robi.

    Mając takich wykwalifikowanych pracowników należało się zabezpieczyć.

    Choćby tym żeby te franki MIEĆ ;-)

    Nawet tego nie potrafili zrobić DOBRZE.

  • 79. Data: 2021-08-22 21:14:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To żużlowcy są chronieni przez państwo? ;-)

  • 80. Data: 2021-08-22 21:47:12

    Sun, 22 Aug 2021 21:11:05 +0200, w <6122a149$0$512$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > To dlaczego Polsat tyle płaci?