  • 171. Data: 2021-08-24 16:41:21
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 15:02:48 +0200, _Master_ wrote:
    > Trzeba było zapiać drobny druczek w traktatach że przepływ usług jest
    > wolny ale pensje w tych usługach płaci się "miejscowe"
    >
    > A może jest taki zapis? ;-)

    Nie wiem czy jest, czy nie ma, czy sie rozumie samo przez sie,
    ze jak Polaka zatrudniasz w Niemczech, to go zatrudniasz zgodnie z
    niemieckim prawem pracy.

    Pozostaja przypadki, gdy go zatrudniasz na tyle krotko, ze nie
    zatrudniasz, czy wlasnie kierowcy lub piloci.

    J.

  • 172. Data: 2021-08-24 16:59:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Aug 2021 10:55:57 +0200, w <6124b41d$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Moja wina! Ja źle!
    >
    > Pieniądze są bankowe.
    >
    > Ale... Banki zawsze twierdziły że opłaty ZAWSZE przenoszą na klientów.
    >
    > Jestem klientem = płacę za nadzorowanie banków.
    >
    > Wielka zmiana nazewnictwa ale czy to dla Kowalskiego ZMIANA? ;-)

    No i?

  • 173. Data: 2021-08-24 17:00:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Aug 2021 11:31:37 +0200, w <6124bc79$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Żałosne tłumaczenie.
    >
    > Ty nie ogarniasz uwarunkowań, przepisów, traktatów, ustroju w jakim
    > zyjesz...
    >
    > Jak sobie radzisz w REALU? ;-)

    Mogłeś brać w providencie, kupować za gotówkę... możliwości jest sporo. Czyja
    wina, że sobie nie poradziłeś?

  • 174. Data: 2021-08-24 17:27:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 16:59, r...@k...pl pisze:
    > No i?

    KURWA MAĆ! Co zrobiliście z moimi PIENIĘDZMI? ;-)

  • 175. Data: 2021-08-24 17:32:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 17:00, r...@k...pl pisze:
    Czyja
    > wina, że sobie nie poradziłeś?

    Z 10 lat temu napisałem tu że mam kredyt we frankach i jestem z niego
    ZADOWOLONY. Nie chcę go zmieniać. Zarobiłem kupę szmalu ;-)

    Ale... Jak ktoś łamie prawo, naciąga i chce okradać BLIŹNIEGO ;-) to
    będę ZAWSZE za CHŁOSTĄ NA PLACU MANEWROWYM ;-)

    Sprawiedliwości nie było nie ma i nie będzie.

    ALE KARA ZA GRZECHY... ;-)

  • 176. Data: 2021-08-24 17:35:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 16:25, Robert Tomasik pisze:
    > Jak chcesz wyliczyć pensje kierowcy jadącego z Hiszpanii na Ukrainę?
    > Jakoś średnio po ilości kilometrów w danym kraju?

    Ja? Ale zaraz... UE już to planuje? ;_)

    > Nasi to obchodzą regularnie korzystając z braku granic. Wioząc towar z
    > Hiszpanii do Francji mają dwa listy przewozowe. Jeden do Francji, dla
    > Francuza, a drugi do Polski, który przy rozładunku wywalają. Trochę to
    > upraszczam, ale mniej więcej tak to robią.

    Ożesz kurwa... To pachnie komuną i sposobami walki z nią.

    Serio? Tak się dzieje w europejskim kołchozie szczęśliwości? ;-)

  • 177. Data: 2021-08-24 17:47:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie rozumiesz.
    Tu nie chodzi o prawo pracy.

    Chodzi o WOLNY przepływ towarów i USŁUG. USŁUG!

    Jeśli się umawiamy na równość i każdy może oprócz towarów (bo to już
    wszyscy rozumieją) świadczyć USŁUGI na terenie UE...
    TO się UMAWIAMY!

    Jeśli polska marchewka jest tańsza od niemieckiej to nie nakładamy CŁA
    aby niemiecki producent nie poczuł się ŹLE albo nawet ni poszedł z TORBAMI.
    Na tym miał polegać WSPÓLNY RYNEK.

    TAK CZY NIE?

    Czyżby biurwy brukselskie nie przewidziały konsekwencji swoich prac? ;-)
    Co jeszcze SPIERDOLIŁY a teraz na HAMA będą "poprawiać"?

  • 178. Data: 2021-08-24 17:53:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PS.

    To może polscy producenci czy usługodawcy też powinni być chronieni "cłami"

    Takie modne ostatnio Usługi Udostępniania Oprogramowania?

    A "CŁO" nałożyć żeby zachodni soft nie był tańszy od polskiego bo
    cierpią na tym miejscowi.

    TAK CZY NIE?

  • 179. Data: 2021-08-24 17:53:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czy aby na pewno?

  • 180. Data: 2021-08-24 17:58:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 19:00, Wojciech Bancer pisze:
    > nie z Tobą.

    Czuję się zaszczycony ;-)