  • 1. Data: 2004-06-10 09:49:07
    Temat: Zmiana rodzaju KK w mBank
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Posiadam obecnie KK Visa electron mbanku, jednak potrzebuje KK Visa Classic.
    Dowiadywalem sie co trzeba zrobic aby zmienic karty. Trzeba rozwiazac umowe
    kredytowa, poczekac 3 miesiace i wypelnic wniosek o wydanie KK. Troche dlugo
    bo pewnie zajmie to z 4 miesiace jak nie dluzej. A moze zalozyc dodatkowe
    konto do rachunku i wnioskowac o wydanie VC ? Da sie to jakos usprawnic, aby
    np zmiescic sie w jednym miesiacu? Bo 3 miesiace bez KK to troche za dlugo
    :-)

  • 2. Data: 2004-06-10 09:56:54
    Temat: Re: Zmiana rodzaju KK w mBank
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Da sie to jakos usprawnic, aby
    > np zmiescic sie w jednym miesiacu?

    Da się. Bierzesz 3 ostatnie wyciągi z KK w mbanku, idziesz z tym albo do
    Rajfiego albo do BPH i na tej podstawie wyrabiasz kartę z takim samym
    limitem. Tak będzie chyba najszybciej.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-06-10 10:01:02
    Od: "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl>

    W artykule: ca9b80$45o$...@n...onet.pl,
    niejaki(a): Glenn z adresu <g...@b...pl> napisał(a):

    > Da się. Bierzesz 3 ostatnie wyciągi z KK w mbanku, idziesz z tym albo
    > do Rajfiego albo do BPH i na tej podstawie wyrabiasz kartę z takim
    > samym limitem. Tak będzie chyba najszybciej.

    A jak jest w końcu z tym BPH? W przypadku całej spłaty w GP na wyciągach
    żądają likwidacji karty czy nie?

    --
    Witold Tomaszewski * witek [at] telepolis [dot] pl * usun "xyz"
    GG 593932 * ICQ 2364850 * JID w...@j...wp.pl

  • 4. Data: 2004-06-10 10:07:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A jak jest w końcu z tym BPH? W przypadku całej spłaty w GP na wyciągach
    > żądają likwidacji karty czy nie?

    Nie.

  • 5. Data: 2004-06-10 11:01:23
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał:
    > Da się. Bierzesz 3 ostatnie wyciągi z KK w mbanku, idziesz z tym albo do
    > Rajfiego albo do BPH i na tej podstawie wyrabiasz kartę z takim samym
    > limitem. Tak będzie chyba najszybciej.

    Nie wiem jak w mB, ale w multi jest to możliwe. Składasz tylko sam wniosek o np.
    KK VC + oświadczenie (przeniesienie karty). Po przyznaniu nowej karty starą
    zamykasz.