  • 1. Data: 2007-06-23 10:03:21
    Temat: Zmiana limitu transakcji karta platnicza
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    Witam,

    Mam nastepujace pytanie: czy jest w Polsce jakis bank, ktory umozliwia
    zmiane jednorazowa wysokosci maksymalnej sumy jaka mozna wydac placac karta
    platnicza.
    Skad to pytanie? Otoz pare lat temu moj TZ pracowal w Holandii, kupil tam
    samochod, za ktory zaplacil karta debetowa. Dzien wczesniej zadzwonil do
    banku i poinformowal o zamiarze wykonania wiekszego zakupu, mila pani z
    obslugi podniosla mu limit do ( o ile dobrze pamietam ) 15 tysiecy NLG. Po
    zakupie dzien pozniej limit wrocil do starej wartosci.
    Konto bylo w ABN Amro. W Polsce chcial dla wygody podniesc sobie limit w
    PEKAO SA, niestety powiedziano mu, ze nie ma takiej mozliwosci, ani w
    przypadku transakcji bezotowkowych, ani przy wyplatach z bankomatu.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-06-23 10:23:17
    Temat: Re: Zmiana limitu transakcji karta platnicza
    Od: Algomat <i...@s...in.pl>

    joan pisze:
> [...]
    > PEKAO SA, niestety powiedziano mu, ze nie ma takiej mozliwosci, ani w
    > przypadku transakcji bezotowkowych, ani przy wyplatach z bankomatu.

    Citi. Sprawdzone 13-06-2007.

    --
    Algomat
    http://www.placieniszki.org

  • 3. Data: 2007-06-23 11:57:45
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "joan" news:f5ir5e$2a5$1@news.onet.pl

    [CIACH]

    mBank - szybko i sprawnie. Bez najmniejszych problemów w serwisie
    transakcyjnym.

  • 4. Data: 2007-06-23 13:11:15
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "joan" <g...@o...eu> wrote in message news:f5ir5e$2a5$1@news.onet.pl...
    > Konto bylo w ABN Amro. W Polsce chcial dla wygody podniesc sobie limit w
    > PEKAO SA, niestety powiedziano mu, ze nie ma takiej mozliwosci, ani w
    > przypadku transakcji bezotowkowych, ani przy wyplatach z bankomatu.

    jak to nie ma takiej możliwości, jak mogę to zrobić sam w pekao24 przez
    internet.

  • 5. Data: 2007-06-23 13:12:44
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Jednorazowej pewnie nie ale w ING ja mam limit dzienny 20kzl

  • 6. Data: 2007-06-23 14:56:56
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    MT pisze:
    > Jednorazowej pewnie nie ale w ING ja mam limit dzienny 20kzl

    dosyc niebezpiecznie ... no chyba ze dla Ciebie to drobne
    lepiej mniejszy limit z mozliwoscia zmiany, jak we wspomnianym mBanku

  • 7. Data: 2007-06-23 15:02:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojtaszek" <...@...pl> wrote in message news:f5jcbo$cvh$1@news.onet.pl...

    > dosyc niebezpiecznie ... no chyba ze dla Ciebie to drobne
    > lepiej mniejszy limit z mozliwoscia zmiany, jak we wspomnianym mBanku

    Pewnie tak samo niebezpieczne jak karta z limitem 600 pln, albo 50000 pln.

    MK

  • 8. Data: 2007-06-23 15:14:28
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Pewnie tak samo niebezpieczne jak karta z limitem 600 pln, albo 50000 pln.
    >
    > MK
    Wydaje mi się, że w Polsce nie można ustalić limitu większego niż 20k
    dziennie. Sam próbowałem, ale Multilinia stwierdziła, że nie ma takiej
    możliowsci >>> ergo wątpię, czy jest to możliwe w Mbanku.
    Filip

  • 9. Data: 2007-06-23 16:10:13
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Mozna jesli ktos chce ale transakcje powyzez 5000 EUR sa monitorowane i jest
    to zarzadzenie UE ciezko to przeskoczyc z tad ten limit.
    Prawde mowic kto przy zdrowych zmyslach placi gotowka w EU ?

  • 10. Data: 2007-06-23 16:17:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "joan" <g...@o...eu> writes:

    > Skad to pytanie? Otoz pare lat temu moj TZ pracowal w Holandii, kupil tam
    > samochod, za ktory zaplacil karta debetowa.

    W Holandii pewnie (nie chce mi sie sprawdzac) prowizja przy kartach
    debetowych nie jest procentowa, a np. wynosi stale 0,30E. W Polsce
    prowizje sa procentowe niezaleznie od tego, czy karta jest kredytowa
    czy tez nie.
    --
    Krzysztof Halasa