  • 1. Data: 2002-04-02 16:44:53
    Temat: Zaorac dezinfolinie!
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    dawno juz nie korzystalem z marmurowych dezinfolinii, i myslalem, ze
    cos sie zmienilo. jednak nie, wszystko w normie.

    pietnuje bph pbk za jego wspaniala dezinfolinie 0801 321 321
    (prowadzona przez Centrum Bankowosci Bezposredniej Member of HVB
    Group), ktora nie dosc, ze nie ma zielonego pojecia na temat oferty
    banku, to jeszcze udziela blednych informacji.
    Na stronie www.cbb.pl niezwykle z siebie zadowolony prezes zarzadu
    jacek styczen wychwala swoja firme pod niebiosa, a niech no sprobuje
    zadzwonic i dowiedziec sie czegos o ofercie banku.

    czy ja dozyje kiedys czasow, kiedy marmurowe infolinie beda
    kompetentne??? ZARZADY BANKOW MARMUROWYCH!!! po ch... marnujecie
    ciezka kase na infolinie, na ktorej nic sie nie mozna dowiedziec i i
    tak trzeba zap... do oddzialu, by spytac sie o byle g..., w ktorym to
    oddziale obsluga klientow kosztuje ponoc najwiecej??? nie lepiej to
    wziac i zaorac?

    PGR, z lekka wkurzony, jeszcze klient BPH - u kresu cierpliwosci

  • 2. Data: 2002-04-02 16:49:26
    Temat: Re: Zaorac dezinfolinie!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak"
    > pietnuje bph pbk za jego wspaniala dezinfolinie 0801 321 321
    > (...), ktora nie dosc, ze nie ma zielonego pojecia na temat oferty
    > banku, to jeszcze udziela blednych informacji.

    klient ktory wie ze infolinia udziela blednych informacji
    jest widocznie denerwowany specjalnie zeby juz wiecej glowy nie zawracal
    ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-02 16:55:17
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Piotr Gralak wrote:

> [...]
    > Group), ktora nie dosc, ze nie ma zielonego pojecia na temat oferty
    > banku, to jeszcze udziela blednych informacji.

    pewnie miales pecha, ja kiedys mialem pecha do pani w oddziale,
    a moze chcialem sie dowiedziec za duzo... :)

  • 4. Data: 2002-04-02 17:09:57
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Tue, 02 Apr 2002 18:55:17 +0200, Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    >pewnie miales pecha, ja kiedys mialem pecha do pani w oddziale,
    >a moze chcialem sie dowiedziec za duzo... :)

    To nie pech. To standard polskich infolinii bankowych (z kilkoma
    wyjatkami). Kazde pytanie rozne od tych kilku, ktore maja na ekranie
    jako FAQ, powoduje u infolinki/a panike.
    Kurde, ja na miejscu tych ludzi pracujac tam sam bym sie doksztalcil z
    oferty banku, nawet jak pracodawca ode mnie tego nie wymaga i nawet
    jak placi grosze.

    PGR, juz spokojny

  • 5. Data: 2002-04-02 20:00:46
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie miales pecha, ja kiedys mialem pecha do pani w oddziale,
    > a moze chcialem sie dowiedziec za duzo... :)

    Hee, hee. Spróbuj zapytać o kredyt refinansowy... ubawisz się zwłaszcza w KB
    :-)))

    --
    radar
    GG2458209

  • 6. Data: 2002-04-03 10:28:14
    Od: "MS" <m...@i...pl>

    witam

    nikogo nie bronie ale swego czasu pracowalem w tzw callcenter i wlasnei przy
    obsludze kilku bankow i zazwyczaj nei jest to wina callcenter obslugujacego
    bo to bank uklada "poziom" skryptow i takiej biednej paniusi czytajacej tak
    czytajacej ci to przez telefon ..nawet nie wolno powtarzam nie wolno ci
    powiedziec wiecej niz ma napisane ..reasumujac jak zadasz pytanie na ktore
    to to "nie ma odpowiedzi" w skrypcie to choc callcenterowiec ma wiedze co
    odpowiedziec to mu nie wolno i tu wg mnie wina bankow ktore zadko zmieniaja
    swoje skrypty...a juz bardzo zadko pozwalaja na zanotowanie numeru do ciebie
    i oddzwanianie jak zbierzesz "oficjalne informacje od Banku" (wynika to
    pewnie ze zle rozumianych oszczednosci na kliencie)

    a co do zaorania "infolini" to skad wlasciwe tak high dyrektor ma wiedziec
    ze "jego" infolinia zle dziala ...? przeciez on dostaje piekne kolorowe
    wykresy od swego marketingu (sam wiele takich widzialem) na ktorych to widac
    jak perfekcyjne skrojona infolinia zadowala coraz to wiecej kilentow ;)

    pozdr
    MS