  • 1. Data: 2002-04-02 16:31:50
    Temat: VC dla studenta [BZWBK]
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Ktos moze ma ? Jakie warunki wydawania ? Czy wplaty na konto moga byc nie
    regularne ? Rachunek mam 7 miesiecy. Jakie oplaty za wydanie ?

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

  • 2. Data: 2002-04-02 16:37:01
    Temat: Re: VC dla studenta [BZWBK]
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ktos moze ma ? Jakie warunki wydawania ? Czy wplaty na konto moga byc nie
    > regularne ? Rachunek mam 7 miesiecy. Jakie oplaty za wydanie ?

    Ja mam - studentem tez jestem :)
    Wpalty mialem do czasu wydania regularne, dosc wysokie :) ale wydaje mi sie,
    ze oni i tak indywidualnie dosc podchodza.
    Reszte odpowiedzi znajdziesz na stronie www.bzwbk.pl

  • 3. Data: 2002-04-02 16:44:21
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    sie,
    > ze oni i tak indywidualnie dosc podchodza.

    Nie bardzo wiem czym rozni sie ta karta od Visy Electron. Zdaje sie, ze ta
    Visa nie jest kredytowa ani charge - doczytalem sie, ze to tez debetowa (na
    www.karty.pl). Czy jest wiec sens placic 40zl za wydanie?

    pozdrawiam
    Szymon

  • 4. Data: 2002-04-02 17:02:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Visa nie jest kredytowa ani charge - doczytalem sie, ze to tez debetowa

    No rozni sie rozni - jest embosowa. To jest VC a nie VE - a jaka jest
    roznica miedzy tymi kartami??? :)

  • 5. Data: 2002-04-02 18:24:17
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > (na
    >
    > No rozni sie rozni - jest embosowa. To jest VC a nie VE - a jaka jest
    > roznica miedzy tymi kartami??? :)

    Wiesz, ostatnio wydaje mi sie, ze roznice miedzy kartami sie zacieraja.
    Swego czasu to jaka jest karta mialo znaczenie przy wysokich stopach
    procentowych, ale w tej chwili nawet jesli do 50 dni na kredytowej zakupy
    wisza na 0% to tak naprawde nie bardzo sie oplaca, bowiem jej wydanie jest
    drogie i powoduje straty. Realnie wiec w uzytkowaniu debetowa wychodzi
    taniej - oczywiscie mowie o jakiejs przecietnej, a nie zakupach po pare tys.
    zl dziennie.

    pozdrawiam
    Szymon

  • 6. Data: 2002-04-03 01:17:51
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał

> [...]
    > wisza na 0% to tak naprawde nie bardzo sie oplaca, bowiem jej wydanie jest

    Widzisz, tu chodzi przede wszystkim o fakt, ze VC jest embosowana. Juz
    ostatnio pisalem o tym, jak byl pad Pekao.
    Mozemy zrobic eksperyment - podczas padu staniesz przy jednej kasie z VE a
    ja przy drugiej z VC. Jak myslisz, ktory z nas wyjdzie z zakupami ?

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 7. Data: 2002-04-03 07:38:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Mozemy zrobic eksperyment - podczas padu staniesz przy jednej kasie z VE a
    > ja przy drugiej z VC. Jak myslisz, ktory z nas wyjdzie z zakupami ?

    Wiecej VC zadziala np na wyjezdzie zagranicznym, a maestro czy VE juz
    niekoniecznie.
    VC to VC :)

  • 8. Data: 2002-04-03 07:58:44
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mozemy zrobic eksperyment - podczas padu staniesz przy jednej kasie z VE a
    > ja przy drugiej z VC. Jak myslisz, ktory z nas wyjdzie z zakupami ?

    Obaj, bo ja mam przy sobie zwykle 2 karty na takie wypadki, a i czesto
    pokrycie w gotowce. Biore na karte by potem nie latac do bankomatu.
    Zapytajmy raczej komu wyjda zakupy drozej, bo ja za te 2 karty (Lukas,
    mBank) nic nie place, a majac VC to juz 40zl. Niby nic, ale przy
    dzisiejszych stopach procentowych to trzeba trzymac blisko 1000 zl zamrozone
    na rok by karta wyszla za darmo.

    pzdr

  • 9. Data: 2002-04-03 08:00:41
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Wiecej VC zadziala np na wyjezdzie zagranicznym, a maestro czy VE juz
    > niekoniecznie.
    > VC to VC :)

    Byc moze. Rozwazania moje skupily sie na Polsce i ludziach o przecietnych
    dochodach powiedzmy 1000-2000zl. Naturalnie, ze jak ktos wyjezdza, robi
    zakupu na kilka czy kilkanascie tys. zl miesiecznie to lepiej miec
    kredytowa.

    pzdr
    P.S.
    Zauwaz topic - dla studentach. Czyzbysmy mieli az tylu bogatych studentow?

  • 10. Data: 2002-04-03 08:20:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zauwaz topic - dla studentach. Czyzbysmy mieli az tylu bogatych studentow?

    aaaa
    ale my mowimy o embosowych kartach - o debetowych, wzglednie charrgowych
    kartach a nie kredytowkach!!!!
    VC - ja mam takowa z BZWBK - jako student.
    Mialem chargowa w Pekao SA - ale zamknalem tam konto dla Fortisa, ktory
    zrobil mnie w ... ;)

    VC debetowa =/= kredytowa VC =/= chargowa VC