  • 1. Data: 2008-04-29 16:18:32
    Temat: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W srode wyslalem wypowiedzenie KK. Dzisiaj karta juz zamknieta. Trwalo
    to wiec 6 dni (wliczajac weekend). Fascynujace :)

    Biorac pod uwage nadchodzaca oferte Multi to nie wiem czy tak samo nie
    postapie takze z rachunkami w mBanku. Jaki jest sens posiadania konta w
    mBanku skoro Multi bedzie mial to samo (czasem lepsze np. mozliwosc
    dodatkowej autoryzacji przelewow zdefiniowanych), w tej samej cenie, a
    do tego calkiem sensowny bonus w postaci oddzialow (w samej Warszawie w
    ciagu ostatnich miesiacy naliczylem dwa nowe - w tej chwili mam jeden 10
    minut od domu oraz 10 minut od pracy). Koniec mBanku ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-04-29 18:10:09
    Temat: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 18:18, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > ciagu ostatnich miesiacy naliczylem dwa nowe - w tej chwili mam jeden 10
    > minut od domu oraz 10 minut od pracy). Koniec mBanku ?

    W Multi placisz za wplaty gotowkowe w oddziale (jesli nie skorzystasz
    z wplatomatu).
    Do tego w wersji bez deklaracji wplat 1500 zl - dwa zl comiesiac za
    karte debetowa (chyba, ze zaczniesz na nia kupowac zamiast kredytowej)
    - to odnosnie konca mBanku.
    Mozesz przeniesc swoje interesy do Multi - ale konta w mBanku bym nie
    zamykal - jesc nie wola.

  • 3. Data: 2008-04-29 18:27:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > W Multi placisz za wplaty gotowkowe w oddziale (jesli nie skorzystasz
    > z wplatomatu).

    mBank nie ma oddzialow, wiec nie jest to zaden argument w porownaniu
    mBank vs Multibank.

    > Do tego w wersji bez deklaracji wplat 1500 zl - dwa zl comiesiac za
    > karte debetowa (chyba, ze zaczniesz na nia kupowac zamiast kredytowej)
    > - to odnosnie konca mBanku.

    To moje glowne konto, wiec z ww. nie bedzie problemu.

    > Mozesz przeniesc swoje interesy do Multi - ale konta w mBanku bym nie
    > zamykal - jesc nie wola.

    Niby tak, w koncu np. w Inteligo mam "martwe" konto juz kilka lat.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-04-29 19:11:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 29-04-2008 o 20:27:21 Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > To moje glowne konto, wiec z ww. nie bedzie problemu.

    Ja sie nie odwazylem.
    Glowne przenioslem do Nordei (w sensie przyjmowania wplat z zakladu pracy)
    Z kolei najwiekszy ruch przelewowy zaczal mi sie kanalizowac w Eurobanku,
    ze wzgledu na brak podzialu na konto przelewowe i konto oszczedzajace.

  • 5. Data: 2008-04-29 19:54:36
    Od: Ra <w@stopce>

    Mithos pisze:
    > W srode wyslalem wypowiedzenie KK. Dzisiaj karta juz zamknieta. Trwalo
    > to wiec 6 dni (wliczajac weekend). Fascynujace :)

    ciekawe, AFAIK musi upłynąc 1 pełny miesiąc, w moim przypadku jeszcze 2
    tygodnie u nich przeleżało zanim weszło do systemu

> [...]
    > ciagu ostatnich miesiacy naliczylem dwa nowe - w tej chwili mam jeden 10
    > minut od domu oraz 10 minut od pracy). Koniec mBanku ?
    ze strony multi ciekawe posunięcie bo jest trochę osób które płacą "siłą
    rozpędu" i nie zmieniają banku więc na nich bank straci, ile przybędzie
    nowych ?
    powodem jest chyba nie tylko zmiana prezesa ale wejście na jesieni 3
    nowych banków ukierunkowanych na relatywnie "zamożnych" ludzi czyli
    zarabiających kilka tys (to z prenews)
    Jak chcą zaistniec to muszę naprawdę coś zaprezentować żeby przyciągnać
    klientele, napewno konto za 0 zł to za mało, citi i AFAIR ing chyba
    takie jakiś czas temu wprowadzili a wśród znajomych z 90% siedzi w mbanku

  • 6. Data: 2008-04-29 20:01:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 21:54, Ra <w@stopce> wrote:

    > ze strony multi ciekawe posunięcie bo jest trochę osób które płacą "siłą
    > rozpędu" i nie zmieniają banku więc na nich bank straci, ile przybędzie
    > nowych ?

    Sadze, ze caly czas trwa przyciaganie bylych klientow BPH
    rozczarowanych po fuzji.
    Poniewaz powrot do BPH i tak wiaze sie dla nich ze zmiana numeru
    konta, zapewne czesc z nich decydujac sie na odejscie z pekalo
    przeglada oferty innych niz BPH bankow.

  • 7. Data: 2008-04-29 20:04:39
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 29 Apr 2008 18:18:32 +0200, Mithos wrote:

    > Koniec mBanku ?

    Ja konto w mBanku trzymam właściwie tylko dla historii.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-04-29 20:15:54
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 29 Apr 2008 21:54:36 +0200, Ra wrote:

    > ciekawe, AFAIK musi upłynąc 1 pełny miesiąc, w moim przypadku jeszcze 2
    > tygodnie u nich przeleżało zanim weszło do systemu

    Karta została zablokowana, zamknięcie rachunku karty następuje dopiero po
    wygenerowaniu 3 pustych wyciągów.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2008-04-29 20:37:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 29 kwiecień 2008 22:04
    (autor Marcin Mokrzycki
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <hfhtcu5q9op7$.10lgm8qfpyxib$.dlg@40tude.net>):

    > Ja konto w mBanku trzymam właściwie tylko dla historii.

    Hm... A co nie tak z mBankiem? Mam tam konto od prawie jego początków i
    używam obecnie i bardzo sobie chwalę. Bardzo tanie i wygodne. Brakuje paru
    futurków w interfejsie, to fakt :(, ale jakoś z tym żyję. Co takiego jest w
    Multibanku? Bo jak się kilka lat temu rozeznawałem, to wszystko było to
    samo co w mBanku, tylko drożej. Pytam garniturka: no to co mam więcej, za
    to, że płacę? a on: Mnie. Tylko po co mi na utrzymaniu garniturek w
    marmurku?

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 10. Data: 2008-04-29 21:10:58
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 29 Apr 2008 22:37:31 +0200, Tristan wrote:

> [...]
    > samo co w mBanku, tylko drożej. Pytam garniturka: no to co mam więcej, za
    > to, że płacę? a on: Mnie. Tylko po co mi na utrzymaniu garniturek w

    mBank wkurzył mnie dwukrotnie: pierwszy raz wprowadzając opłaty za
    przelewy, drugi - rozpatrując prostą reklamację przez 4 miesiące. Można
    przyjąć, że nie korzystam z ich konta z powodów ideologicznych ;-)

    A taki garniturek z oddziałem przydaje się do:
    - składania pism za potwierdzeniem,
    - wpłacania gotówki, gdy padnie wpłatomat,
    - wypłacania większej gotówki, co bywa trudne za pomocą bankomatów,
    - wyżycia się na kimś, gdy bank Ci podpadnie,
    - podpisywania umów kredytowych (KK, KO, itp.) - wolę w ten sposób niż
    umawiać się z kurierem,
    - wpłacania/wypłacania dewiz jeśli ktoś tego potrzebuje.

    Dodatkowo oddział w warszawskiej Arkadii czynny jest 7 dni w tygodniu co mi
    osobiście bardzo odpowiada.

    Zapowiadana taryfa Active spowoduje, że w prosty sposób (1 500 PLN wpływów
    miesięcznie) będzie można mieć za darmo wszystko to co w mBanku + garnitur
    w marmurku, który zasadniczo przydaje się w trudniejszych sytuacjach.

    PS. Jest info o nowych taryfach na stronie Multi:
    <http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=33
    466>

    "Wszystkie obecnie aktywne rachunki MultiKonto ja i MultiKonto my od dn. 6
    maja będą prowadzone w taryfie Active."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki