  • 1. Data: 2004-06-03 13:25:48
    Temat: Xelion
    Od: "tym" <t...@o...pl>

    Mam pytanie,
    jakie są opinie użytkowników-klientów oferty Xelion?
    Zwłaszcza interesuje mnie opinia w zakresie doradztwa finansowego.

  • 2. Data: 2004-06-03 13:35:56
    Temat: Re: Xelion
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    tym <t...@o...pl> wrote:
    > Mam pytanie,
    > jakie są opinie użytkowników-klientów oferty Xelion?
    > Zwłaszcza interesuje mnie opinia w zakresie doradztwa finansowego.

    A co tam oni ci moga doradzic, skoro maja bardzo ograniczona oferte (jedynie
    ich grupa kapitalowa - to samo co w Pekao SA)?
    Lepiej jesli juz chcesz korzystac z oferty doradcow to idz do Open finance,
    Expandera.
    Dobrym rozwiazaniem bedzie tez MultiBank (bo duzo funduszy bez prowizji),
    ew. DB PBC, Citek.
    Te banki nie koncentruja sie jedynie na jedym funduszu i nie beda wmawiac
    ci, ze to wlasnie ten jest najlepszy.

    P.S. Oczywiscie pogadac w Xelionie mozesz, ale jako, ze to sa twoje
    pieniadze, to lepiej pozniej zweryfikuj to co gadaja z oferta innych
    instytucji

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-03 14:00:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam pytanie,
    > jakie są opinie użytkowników-klientów oferty Xelion?
    > Zwłaszcza interesuje mnie opinia w zakresie doradztwa finansowego.

    A co Cię tak interesuje, że aż na grupie pytasz? Nie robią wam tam żadnych
    szkoleń?

    inetnum: 193.111.166.0 - 193.111.166.255
    netname: PEKAO
    descr: PeKaO SA - bank

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-03 14:42:01
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał:
> [...]
    > szkoleń?
    >
    > inetnum: 193.111.166.0 - 193.111.166.255

    MEGA^ROTFL !!!!

    --
    W.

    Ps. ehh, ostatnio to jakas plaga ;-/

  • 5. Data: 2004-06-03 16:37:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > szkoleń?
    >
    > inetnum: 193.111.166.0 - 193.111.166.255

    Glenn jak zwykle czujna. Gratki:)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-06-03 16:48:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Glenn jak zwykle czujna. Gratki:)

    Nie mam pojęcia, dlaczego "mam nosa" na nadgorliwych pracowników banków
    ;-)))) Oni mają specyficzny styl ;-))) BTW - wkurza mnie to, bo
    niepotrzebnie ktoś traci czas na odpowiadanie na takie "sterowane" wątki.

  • 7. Data: 2004-06-03 16:55:35
    Od: "Tadeusz Dąbek" <d...@p...onet.pl>

    Możesz zaufać,to prfesjonaliści T

  • 8. Data: 2004-06-03 17:01:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Możesz zaufać,to prfesjonaliści T

    ROTFL !

  • 9. Data: 2004-06-03 17:02:25
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Możesz zaufać,to prfesjonaliści T

    L.O.M.B.A.R.D.

    yayco (w nastroju do używania skrótów)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2004-06-03 17:21:20
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

> [...]
    > banków ;-)))) Oni mają specyficzny styl ;-))) BTW - wkurza mnie to, bo
    > niepotrzebnie ktoś traci czas na odpowiadanie na takie "sterowane"

    Oj, prawda.
    Ciekawe, kiedy banki zwrócą uwagę nie tylko na wygląd i zachowanie
    pracownika, ale zaczną go uczyć obyczajów w sieci. Przecież w internecie też
    się reprezentuje firmę.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm